torstai 7. helmikuuta 2013

See without looking, hear without listening

177128_largeKoulussa on ahdistavaa. Haluaisin juosta luokan ovesta ulos, mutten pysty. Oon jähmettyny paikoilleni.

Ahdistus on kuristavaa, eikä viiltelykään auttanut...

Ja pääsin btw matikan kokeesta läpi ! 7 pistettä tarvittiin läpipääsyyn ja sain just sen 7p !



Söin aamulla pikapuuroa ja mehukeittoa (140kcal).
Oon ylpee, etten mennyt täällä koulussa syömään, vaikka siellä oli naminami ruokaa.
Lihapullakastiketta.
 

Tumblr_lutoet928k1r3gnmuo1_500_large

 
Mä selviän ilman ruokaa !
Mun täytyy, jos haluan olla laiha. Ja todellakin haluan !
 
Maha murisee koko ajan, mutta mä en välitä !
Hakkaan sitä niin kauan, että se hiljenee.
 
Tumblr_lyq2a8lfwq1roc0s5o1_500_large
 
 
Äiti otti aamulla taas puheeksi syömishäiriön ! Ehdotteli kaikkia ravintoterapeutteja ja hoki kuinka toi ei oo normaalia. HUOH ! Sanoin, että mulla ei ole mitään anoreksiaa, enkä tarvi terapiaa. Taisin vähän valehdella... Ei mulla oikeesti anoreksiaa oo, mutta terapiaa tarvisin. Vaikka en usko, että kukaan voi mua auttaa, joku ääni sanoo silti, että hae apua.
 
Mutta mä en pysty, enkä uskalla, enkä halua ! Kun ei kukaan oikeesti voi viedä tätä kaikkee musta pois.
 
Tumblr_mfe8huveml1qgz6q0o1_500_large
 
Tän päivän sallittu kalorimäärä on 400 kcal.
Voin syödä vielä siis 260 kcal.
Toivottavasti en tunge suuhuni niin paljoa !
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?