maanantai 4. helmikuuta 2013

Skinny is my dream, death is my goal

Ensinnäki tervetuloo uusille lukijoille ! ♥

Mulla on niin läski olo. En uskaltanu käydä aamulla vaa'alla, koska se olis ihan varmasti näyttäny jotain tähtitieteellistä lukua..! Huomenna sitten vedetään matto alta, jos uskalletaan.  ABC-dieetin mukaan mennään ja tänään rajana on siis 500 kcal. Miten toikin tuntuu ihan helvetin suurelta määrältä? En oo syöny vielä edes 200 kcal. No mut mitä vähempi, sen parempi !

Mutta nyt mä aion tehdä teille lupauksen. Lupaan, ettette joudu enää lukemaan siitä kunka oon taas kerran ahminu ja tunkenu itteni täyteen jotain paskaa! Mä en aio enää tehdä sitä. En todellakaan !
Psyykkaan itteni siihen uskoon, että kaikki syötävä on pahaa. Mä en oikeesti enää kestä näitä mun läskejä!

Mutta nyt taidan mennä steppaamaan ja palaan ehkä illalla kertomaan siitä kuinka paljon ahdistaa. Se on kestäny taas koko päivän, välillä ahdistaa vähemmän ja välillä enemmän, mutta koko ajan on sellanen tunne, etten enää jaksa...

 
Thinspiraatio ♥
 
 
Tumblr_mhi07wgqoo1s36x1mo1_500_large
 
Tumblr_mhkwpgpqbt1s4u8jvo1_400_large
 
 
Tumblrlt77j2tct01qd5ufvo174af3_large
 
 
Tumblr_mhksthgw2y1rpn57ao1_250_large
 
 
Tumblr_mhjgy6twz51s1kjgco1_500_large
 


2 kommenttia:

  1. heips! löysin just sun blogin ja aion todellakin jäädä seuraamaan. voimia sulle ihan hirmuisesti, periksi ei saa ikinä antaa! me onnistutaan tässä:)

    alotin just oman blogin, jos kiinnostaa niin saa tsekkailla: http://onaikajuosta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, samoin myös sulle! Me laihdutaan yhdessä ja voidaan tsempata toisiamme! :) Ja periks ei tosiaankaan anneta!

      Kävin myös tsekkaan sun blogis ja jos lisäät vaan mahdollisuuden liittyä lukijaks, niin varmasti liityn kun muuten en oikeen muista seurailla :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?