lauantai 9. helmikuuta 2013

Just näin.

Että voikin sitte vituttaa !
Kuten arvelin, mut pakotettiin syömään päiväruoka.
Jouduin syömän kalaa ja perunamuusia. Jätin kyllä varmaan puolet syömättä...
Mutta kaloreita kerty kuitenkin enemmän kun 200, joka oli tän päivän raja. Perkele !

Keep-calm-we-re-all-mad-here_largeOnnesta kävin 2h lenkillä, jossa kulutin 552 kcal.
Se ehkä korvaa syödyt kalorit, mutta silti vituttaa !

Mulla menee hermot äitiin, kun se uhkailee mua terapialla jos en rupee syömään... !

Mä en ihan oikeesti kestä enää tätä kyttäämistä !


Mitä mä voin tehdä, että ne luulee mun syövän taas normaalisti, eikä laihduttavan ?!

Tumblr_mhv8yqllxc1s3n1wgo1_500_large
 
En oo vieläkään päättäny mitä teen sen kuraattori-homman kanssa.
Tai minkään muunkaan kanssa.
 
Tää kaikki on niin ahdistavaa, elämä on ahdistavaa !
 
Tumblr_mht1npsppw1ri2rp8o1_400_large
 
Tumblr_mhtfc7rwqs1s52eibo1_500_large
 

9 kommenttia:

  1. voithan sä syödä jonkin aikaa normaalisti mutta kohtuudella. sitten kun vanhempasi epäilyt hälvenevät, alat taas syömään vähemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, en oo kuitenkaan varma, että pystynkö syömään enää normaalisti kun siitä tulee niin paska olo..

      Poista
  2. Mä ite pyrin syömää sen päiväruuan siks että porukat näkee mun syövän ja sitten ku syö kunnon ruokaa(vaikken paljon sitä syökkää) ni ei sitte tuu syöty mitää sellast turhaa päivän aikana :D en tiiä toimiiko muilla, mutta mulla ainaki :)

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa olis sulle haastetta. :)

    VastaaPoista
  4. Omat porukat tulee arkisin kotiin vasta viideltä, joten ite valhtelen, että söin jo. Joskus kytän myös sitä tekniikkaa, että varastoin ne ruoat poskii, ja syljen pois :D koitan aina olla viiminen syöjä, jot voisin heittää ruoat roskiin kenenkään huomaamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arkisin mäkin voin tehdä noin ja yleensä kans pureskelen, mut syljen pois, jollon kaapista on hävinny ruokaa ja lautanen on likanen :D
      Viimenen syöjä mun on vaikee olla, kun noilla kestää aina niin kauan tai sit ne jää vaan istuskeleen siihen pöydän ääreen -.-

      Poista
  5. ihana blogi <3
    Vinkkinä kannattaa aina käydä muka jää kaapilla mutta ei useasti ja viedä likaisia astioita huoneeseesi tai tehdä leipää ja mennä omaan huoneeseen "syömään" mutta oikeasti piilotat ruoan itsellä ainakin toimii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 ja kiitos vinkeistä, voisin itseasias noita kokeilla !

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?