lauantai 16. helmikuuta 2013

Run and be free !

Tänään on mennyt aika kohtalaisesti.
Söin aamupalaksi rasvatonta jogurttia, josta 40 kcal.
Ruuaks oli paahtopaistia ja perunamuusia, josta en edes niin hirveesti tykkää, joten en syöny paljoo (max 200 kcal).

Mutta nyt mä syön ihanaa jälkkäriä. Calippo shots mehujäärakeita ja tossa purkissa on vaan 25 kcal !

Onneks on keksitty jotain tommosta, joka on niin hyvää mutta tosi vähän kaloreita ! omnom ♥

Kävin aamulla myös juoksemassa, jossa kulu jotain 250 kcal. Oon siis melkein kaiken kuluttanu mitä oon syönykki !
Ehkä vielä urheilen lisää tänään, yritetään ainakin !


Mulla on jotenkin tosi epätodellinen olo. En tiiä mistä se johtuu.
Tänään lenkillä tajusin, että oikeesti ainut hetki millon saan tän ahdistuksen katoon melkein kokonaan, on sillon kun juoksen. Siinä mun täytyy keskityyä täysin siihen, että jaksan puskee itestäni kaiken energian ulos, ja vielä vähän päälle.
Juostessa saan olla vapaa ♥
 
Tumblr_mi9s1nmqlj1r8x4oko1_500_large
 
 
Tumblr_mgy2864wrx1rlwjgto1_500_large
 
Some-time-together-il-divertentissimo-web-fil-l-valq4v_large
 


2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?