sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Food is my nightmare

Olishan se pitäny tietää, etten mä pysty palaan takasin syömättömyyteen...
Ei olis taas pitänyt ! Kaikki perjantait menee aina ihan perseellee ja samoin viikonloput.
Mä en anna itteni syödä enää koskaan mitään hyvää !
 
Tumblr_ll6hqzbd2f1qiccwjo1_500_large
 
En halua ees ajatella mitä oon tänään syöny. Ihan liikaa kaikkee !
Kaiken lisäks iskä oli tehny pannaria nyt illalla kun tulin lenkiltä.
Otin pienen palan, tungin kaiken suuhuni ja syljin vessanpönttöön.
Mä en vaan vittu voi syödä ! En saa.
 
Tumblr_me5jtnfzxb1rhmxy6o1_500_large
 
 
 
 
 
Myös eilen söin ihan liikaa !
Helpotti vähän kun oksensin osan pois.
Miten mäkin oon ajautunu tähän tilanteeseen ?
Enkä edes ajattele oksentamista mitenkään outona..
Oonko ihan omituinen ?
Sairas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Huomenna joudun vaa'alle !
Lukemat on varmaan tähtitieteellisiä, mutta sitten vaan eletään aamupalan voimalla koko päivä.
Tästä lähtien aamupala sisältää ainakin puolet päivän sallitusta kalorirajasta !
 
Tumbzlr_mhpjtd8hpv1sa14woko1_500_large_5117c155e087c317836b8534_large
 
Yleensä syön pikapuuron, joka sisältää 130 kcal.
Sillon koko päivän saldoks tulis 260 kcal.
Kuulostaa helvetin hyvälle !
 
C35521_547333805290495_61217629_n_large_5117966ce087c317836b810f_large
 
 
 
Tähän asti tää on ollu liikaa sellasta jojolaihdutusta, eikä paino oo tippunu kovinkaan paljoo.
Mutta nyt siihen tulee muutos !
 
En sorru enää ikinä !
Nyt mä oon niin tosissani kun voi vaan olla !
 
Mun itsehillintä ei saa enää pettää, eikä ruoka saa enää hallita mua !
 
 
 
 
 
Toivottavasti teillä on menny viikonloppu paremmin ! <3

8 kommenttia:

  1. Ei menny yhtään paremmin, päin persettä täällä. Mutta kyllä sä onnistut, tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Mä niin tiiän miltä toi tuntuu! :(( voimia ja toivottavasti sekä sinä että minä onnistutaan ens viikolla paremmin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tehdään parhaamme ja vielä vähä enemmänki ! <3

      Poista
  3. Vooii, ton takia itsekkin vihaan viikonloppuja.. liikaa aikaa miettiä ruokaa.. Mutta huomenna uusi viikko, uusi päättäväisyys. Toivon että onnistut~ *tsemppi hali*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä mitään, viikot menee aina hyvin, mut sit lähtee käsistä.
      Kiitos paljon, yritän olla tuottamatta pettymystä ! :)

      Poista
  4. Ihana blogi, liityin lukijaks :)
    www.picturebeauty-aino.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?