maanantai 27. tammikuuta 2014

I don't blame anyone, I did this to myself...

Kirjoitin tänään neljän sivun esseen siitä, että pitääkö sanonta
"Aika parantaa sen, mihin järki ei pysty" paikkansa. Vaikka kuinka haluaisin uskoa sen todenmukaisuuteen, en vaan pysty. Mulla ei ole mitään henkilökohtasta kokemusta siitä, että kyseisessä sanonnassa olisi jotain perää. Ja niin kuin paperillekin kirjoitin, ajan kuluminen antaa ehkä mahdollisuuden oppia hyväksymään jonkin asian, mutta aika itsessään ei auta yhtään mitään.
 
Ei ole mahdollista päästä eteenpäin, jos ei pysty päästämään menneestä irti.
Mä vaan roikun menneessä. Takerrun ihmisiin, joiden ei selvästikään ole tarkoitus kuulua mun elämään. En osaa päästää irti. Kiinni pitäminen sattuu ja ajatus luopumisesta sattuu. En tiedä mitä tehdä, sillä tuntuu, että jokainen vaihtoehto vain tuottaa tuskaa. En tiedä, onko luopuminen edes mahdollsita, sillä takerrun muihin ajatuksissani, en niinkän tekojen tai minkään muun asian kautta.
Luopuminen siis tarkoittaisi mielenrauhan saamista ajatusten tasolla ja
epäilen sen olevan mahdotonta. Haluaisin niin unohtaa ja olla tuntematta tätä jokapäiväistä siitä aiheutuvaa henkistä ahdistusta, jos vain tietäisin miten se onnistuu...
 
💔
 
*
 
Tuntuu, että tukehdun pään sisällä velloviin ajatuksiin. En saa ratkaistua edes pientä solmua
ja pian huomaan sen vain kasvavan ja olevan pian mahdoton aukaista. Usein en edes tiedä,
mitä tunnetta oikeasti tunnenkaan ja mitä ajattelen mistäkin asiasta. Välillä tuntuu, että muille ilmaisemat mielipiteeni eivät edes ole omiani. En oikeastaan enää tiedä, kuka mä todella olen.
Mistä tuun ja minne meen? Mä taidan olla niin hukassa, etten edes tajua kadottaneeni itseni..
 
Twitter

12 kommenttia:

  1. Totta toi mitä sanoit tosta aika parantaa sen, mihin järki ei pysty.....jos menneistä jutuista tosiaan ei osaa päästää irti, tai niitä ei käsittele niin tilannehan voi vaikka vain pahentua.

    Sun pitäis nimenomaan päästää irti, oppia jatkamaan eteenpäin parempaan huomiseen :) Toivottavasti onnistut siinä. Saattaa olla yllättävän huojentavaa päästää irti ja mennä eteenpäin elämässä:)

    Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sitä mäkin toivon, mutta vaikuttaa aika toivottomalta.. ja kiitos! :)

      Poista
  2. Hei moi must ois tosi kiva jos voitais tsempata toisiamme täs laihutuksessa jotenki??:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ei oikein taida olla nyt tsemppaajaksi kenellekään mutta kyllä sä onnistut yksinkin jos vaan tarpeeks haluat :)

      Poista
  3. Missä säki olet ku et oo postaillu potkään aikaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä mä edelleen olen, mutta tuntuu vaan etten osaa ja jaksa enää kirjottaa. Kyllä mä vielä jossain vaiheessa palaan kirjotteleen, mutta nyt pidän ehkä vähän taukoa :(

      Poista
  4. Oot ollu pitkän aikaa hiljaa... Onks kaikki okei?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika samalla tavalla asiat on edelleen, mutta oon niin sulkeutunu etten osaa enää kirjoittaa näistä asioista kovin avoimesti :/

      Poista
  5. toi eka teksti kappale pysäytti mut aivan totaalisesti.. Siis ihan ku mun mielest kirjotettu pari vuot sit!!:oo .. nimimerkil, mä oon työstäny melkei 5 vuotta, et osaisin päästää irti mun menneisyydest.. Onneks se on alkanu jo tuottaa pikku hiljaa tulost:)

    Pakko jäädä lukijaks, ja joskus paremmal ajal tutkin tätä paremmi:)

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. En voi sanoo että kaikki on hyvin, ei todellakaan, mutta mun hiljasuus johtuu siitä, etten vaan osaa/halua/jaksa kirjoittaa mistään ainakaan just tällä hetkellä :/

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?