keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Ja taas lähtöruudussa...

Sama vanha virsi. Söin liikaa, taas kerran, yllätys yllätys -.-
Luojan kiitos kulutin myös aikas paljon, mutta mitä väliä kun söin kumminkin liikaa.
Tää viimenen viikko on menny oikeesti niin päin persettä kun voi vaan mennä, mutta nyt on oikeesti sellanen fiilis, että mä pystyn vielä ottaan itteeni niskasta kiinni!
Nyt kun oon vähän aikaa syöny taas melkee mitä huvittaa, niin tuntuu että on taas voimia tasitella sitä vastaan. Nälkää, joka tulee taas oleen hyvin tiivis osa mun "elämää".

Tumblr_m6efvhgq4b1rzntubo1_500_large
 
Tumblr_m5ghuzicge1qg3j6jo1_500_large

Sain motivaatioo, kun katoin Jutta ja puolen vuoden superdieetit - ohjelmaa. Tajusin, että ei saatana mun on pakko laihtua. Jos ne läskikasat siellä pstyy siihen, niin sitten pystyn mäkin!
Päätin alottaa kuukauden herkkulakon. Sen takia aluks vaan kuukauden, koska mulla on sitten synttärit ja sillon tulee ihan satavarmasti syötyä jotain kiellettyä.
Palkintona on uudet tennarit ja toivon, että sitten kun oon ollu syömättä mitään hyvää, ei tekis enää edes mieli. Se olis se paras palkinto !

Aattelin alottaa tällasilla pienillä tavotteilla, joista sitten siirryn aina vaan isompiin ja isompiin, kunnes lopulta oon tällanen:

Tumblr_lu6ubl2uah1qkjrwzo1_500_large
 
Tumblr_mdc4iax83a1qc6azdo1_500_large
 
Tumblr_mhk2fjdh8a1rfymc8o1_500_large

Tänne blogiin on tullu kirjoteltua jo yli 50 kertaa, ja sen kunniaks ajattelin tehdä jonkun erikoipostauksen, ehdotuksia millanen? Mistä te rakkaat lukijani haluaisitte lukea? ♥

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?