keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Turha elämä

Ruokapäiväkirjaa:
 
Aamupala: Fitness murot 140kcal
Päivällinen: Vettä
Lounas: Kuppikeitto + vihree tee 100kcal
Iltapala: Maitorahaka/jogurtti, patonki, pullan siivu + kahvi 190kcal
Yhteensä 430kcal
 
Liikunnalla -340kcal
Erotus:  +90kcal
 
Tumblr_miiutu1zs11qehdyfo1_500_large
 
Ihan turha päivä.
Kävin hammaslääkärissä, porattiin kolme reikää.
Pitäis ehkä pitää vähän parempaa huolta hampaista :d
 
Tumblr_mifaf0bbyh1rr405ao1_500_large
 
Syömiset on menny ihan hyin, vaikkakin koko ajan tekis mieli syödä jotain.
Toivotaan ettei mun itsekuri petä !
Ei se petä. En anna sen pettää.
Mun on pakko laihtua, ja nopeesti mielellään.
Mikään ei saa tulla mun tielle!
 
Tumblr_mihdifmooj1s03ix3o1_500_large
 
Oon alkanu miettiin omia ajtuksiani.
Mä haluan laihtua niin paljon, että joudun sairaalaan.
Haluan olla niin huonossa kunnossa, ettei mun tarvi käydä koulussa tai missään muuallakaan.
Laihdun ja lopulta mun elimistö pettää ja kuolen pois.
En tajua miks ajattelen tällain, mutta en voi sille mitään.
Enkä mä edes halua ajtella muulla tavalla.
Koska en mä todellakaan halua lopettaa tätä.
Mutta silti mun päässä pyörii ajatus, että oonko mä okeesti hullu? Mielisairas?
Ei kukaan normaali ihminen ajattele tällä tavalla.
Mä en mitään muuta ajattelekaan...
 
Tumblr_mdnaz04rzg1rl73exo1_500_large
 
304253_133697293459884_2022480298_n_large
 
97417180820aa16c423b3757cd1d0e1e_large


8 kommenttia:

  1. Voi pikkuinen, koita kestää <3 Ei sun pidä kuolla. Ei sun pidä kuihtua kuoliaaks. Sä ansaitset elää!! Keskity positiivisiin asioihin. Sä onnistut varmasti ilmanki, että täytyy lopuksi kuolla :( Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkä ansaitse, en mä edes osaa elää:/ mutta kiitos <3

      Poista
  2. Kyllä. Olet mielisairas. Et hullu, mutta ei siitä ympäri pääse, että ajatuksesi eivät ole normaaleja. Jos haluaa kuolla, jokin on vialla.

    Mielisairas vain kuulostaa niin pahalta sanana. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomionsa siihen sanaan sairas. Ei sille voi mitään, jos sairastuu, eikä se ole sellainen asia, jolle yksin pystyy mitään, tai jota pitäisi hävetä.
    Mutta kuten muutkin sairaudet, jos siitä haluaa eroon, tarvitsee lääkärin apua.

    Mielen sairauksissa on vain se ongelma, että ne saattavat saada sut ajattelemaan, ettet haluakaan siitä eroon.

    En halua saarnata. Toivon vain sydämestäni, että jollain tapaa pääset yli tästä kaikesta ja voit vielä olla onnellinen.

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ikinä uskonu, että mä itse voisin joskus olla tässä tilanteessa. Mutta just siltä musta tuntuu, etten edes halua tästä eroon, mutta sitte kuitenkin toisaalta haluan...
      En oikeasti tiedä mitä haluan.

      Kiitos kommentista, se selkeytti asioita jollakin tapaa <3

      Poista
  3. Ajattelen ihan samanlailla. Ihan sama vaikka kuolisin, kunhan oon sillon laiha.
    Voimahali<3

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?