sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Uudet tuulet

Tää viikonloppu on menny ihan perseelleen ja oon syöny ihan liikaa. Mutta tää ei voi jatkua enää näin, että viikot melkeimpä paastoon ja viikonloppusin ahmin. Se ei vaan käy !
Mun täytyy pysyä mahdollisimman pienellä kalorimäärällä myös viikonloppusin.

Joten nyt mun on pakko ottaa itteeni niskasta kiinni tän laihddutuksen suhteen. Ajattelin, että olis helpointa tehdä se valmiin dieetin avulla, jossa on joka päivälle valmiit kalorimäärät.

Tän löytää myös tuolta erillisestä Diets sivulta, jossa voi seurata sitä, miten tässä onnistun !
 
Viikonloput tulee oleen haastavia, ihan vana senkin takia, että silloin porukat yleensä pakottaa syömään. Vereltä ja hieltä ei vältytä, mutta mä aion onnistua tässä, eikä mikään tai kukaan voi mua  siinä estää !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?