perjantai 2. elokuuta 2013

Taukoa ja uutta motivaatiota + oma kuva

Pahoittelut pitkästä postaustauosta. Paasto meni päin honkia ja sen jälkeen oon syöny kun hevonen. Motivaatio laihduttamiseen katosi ja pienen hetken ajattelin, että mitä sitten? Vaikka olisin läski ja vihaisin itseeni tuomiopäivään asti, vaikka paisuisin mielettömästi ja vain hautautuisin sängyn pohjalle ruokien kanssa. Mikä vitun merkitys tällä kaikella oikeesti on? Itehän mä tässä kärsin, ei muut. Ne saattaa katsoa inhoten, että hyi helvetti mikä läski, mutta onko silläkään sitten väliä.
Niin, hetken ajattelin, ettei ole.

Untitled
 
Olin viiden päivän lomalle leirintäalueella perheen kanssa. Söin normaalisti ja kaiken maailman karkkeja sun muita lisäksi.
Hetken luulin, että ehkä mä pystynkin tähän.
Mutta pian se iski taas.
Ahdistus.
Tuijotin asuntovaunun peilistä läskejäni. Kävin uimassa, mutta häpesin koko ajan vartaloani niin paljon, etten meinannut uskaltaa tulla vedestä pois. Vertasin itseäni koko ajan siskoon ja olisin halunnut piiloutua läskieni kanssa. Ällötän itseäni, ja tajusin, etten kelpaa tällaisena. Houkutus on liian suuri siirtyä takaisin kalorien laskemiseen ja ruoan välttelyyn. Mun elämästä puuttuu keskeinen osa jos en voi laihduttaa. Siitä on tullut liikaa elämäntapa. Muuten tunnen itseni liian nornaaliksi. Tuntuupa oudolta sanoa noin, mutta se on totta. Masennuksesta en pääse vaikka lopettaisinkin laihduttamisen. Mutta en koe edes haluavani päästä tästä  kierteestä pois.
Se on niin paljo osana mua.

short
 
Urheilin näiden viiden päivän aikana todella paljon. Kävin patikoimassa, pelasin tennistä ja sulkapalloa, kävin uimassa ja pelasin kerran minigolfiakin. Kulutus on siis ollut suurta, mutta syöty on aivan liikaa.
Näin kuukauden alussa on hyvä aloittaa laihduttaminen "uudestaan". Urheilen, syön vähän ja teen kaikkeni, jotta vain laihtuisin. Mä näen jo silmissäni sen, miltä voisin näyttää. Laihana ja luut näkyvissä. En muita varten, vaan itseäni. Haluan olla tyytyväinen kehooni. Yhden muutoksen teen aikaisempiin tapoihini. Yriyän pitää kaiken sen vähäisen ruokamäärän proteiinipitoisena. Näin saan poltettua helpommin rasvaa, ennen lihasta. Nekin haluan kadottaa, mutta vasta sen jälkeen kun rasvaprosentti on huomattavasti
 pienentynyt.

Tänään oon jo juossu melkein tunnin.
Jouduin syömään ruokaa, mutta kalorit pysyy alhaisina, jos en syö enää paljo.
Ehkä illemmalla hieman jotain kevyttä..

malinova_exx

Ja niin toisaan, lupasin teille kuvan itsestäni.
Luultavasti ajattelitte, että olen vain laiha tyttö, joka näkee itsensä lihavana.
Mutta ei, olen ihan aikuisten oikeesti läski.
Tässä tulee karmea totuus, joka on inhottavampi kuin kukaa teistä olisi voinut edes kuvitella.






30 kommenttia:

  1. Jos sä olisit läski, niin tää maailma ois täynnä läskejä. Sähän olet hoikka tyttö! Kaukana läskistä. Tsemppiä<3

    VastaaPoista
  2. Siun mahas on just hyvä kun näkyy lihaksiakin! Itelläni oli melkein samanlainen, mutta kesän alussa olin leikkauksessa, jonka seurauksena mun mahasta tuli ihan lörppö... Eli nauti nyt kun sulla on ihan hyvässä kunnossa! :) Mut silti tsemppiä laihutukseen jos sitä haluat tehdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on kyllä läskia aivan rutosti ja ärsyttäviä löllöjä kohtia... Mutta kiitos, sitä mä todellakin haluan tehdä :)

      Poista
    2. Wow, ootpas upee!!!! :) Oisin ylpee tollasest kropast

      Poista
    3. Vaikee olla ylpee, kun näen läskiä joka puolella, mutta kiitos kuitenkin :)

      Poista
  3. .....läski vai....oot lihaksikas ja timmi! älä ihmeessä pilaa kehoasi laihdutuksella, tuo sinun kehosi on varmaan monen ihannekeho!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tosiaan ole ja laihduttamisella en tätä voi pilata, päinvastoin! Mielipiteensä kullakin, mutta ite en usko, että kukaan tällaista kroppaa haluaisi..

      Poista
  4. Mitähhelvettiä, olet ainakin kolme kertaa minua laihempi, ja minä olen ainoastaan lihavuuden rajoilla... "Aikuisten mukaan" siis. Ihana sikspäkki, tiedän että tuskin uskot kun sanon mutta tuo on juuri tismalleen se keho mitä varten pinnistelen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Läskipäkki :D Enkä kyllä ymmärrä minkä takia sä tällaista kehoa tavoittelet...

      Poista
  5. Kuvista näen kyllä erittäin sopusuhtaisen tytön, enkä läskiä missään kohtaa.

    VastaaPoista
  6. waau sulla näkyy vatsalihakset! Oot todellakin timmissä kunnossa :)

    VastaaPoista
  7. timmi ja hoikka mimmi, kumpa näkisit sen itsekin:)mutta niin, tiedän tunteen että ihan turha minun on sanoa että "näkisitpä sen itsekki" kun mun pitäs tajuta se itse ensin ..

    a-satellite-mind.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. näkisitpä saman ku mä! upeus...

    VastaaPoista
  9. upeet vatsalihakset!! Oon kade.. Käy tsekkaa mun blogi ja sano sitte kuka on läski:

    still2fat.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin tsekkaan sun blogin ja kyllä oot laihempi kuin mä, joten ei kannata olla kade :)

      Poista
  10. nyt ihan oikeesti. Joko sä haet huomiota että esität että pitäisit itteäs läskinä tai sitten oot anorektikko. Toi ei oo oikee tapa laihduttaa.
    Sanonpahan vaan. Kattoisit vaikka netistä ohjeita miten lahduttaa oikealla tavalla. Noi sun mahan 'läskit'' on lihasta, kai tiesit että jokaselle tulee niitä? Vaikka ois kuinka timmissä kunnossa?
    Ja kai tiesit että jokaselle ihmiselle tulee ainaki yks pikku makkara mahaan kun ne istuu tai tekee jotain, se ei ole lihavuuden merkki. Siinä vaiheessa kun sun maha oikeesti on pyöreä ja melkein roikkuu ja et nää varpaitas nii siinä vaiheessa laihduttaisin.
    Miettisit ihan oikeesti, mun tekis mieli tehä sossu ilmotus tästä jutusta, mutta en tee ellet rupee ryhdistäytymään.
    Ja olen sun yksistä vanhemmista lukioista.

    Tässä sulle läski;
    http://www.telegraph.co.uk/earth/environment/9338023/British-population-is-getting-too-fat-for-the-planet.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä hae mitään huomiota, koska tää blogi on oikeesti vain paikka missä pystyn purkaan ajatuksia ja anorektikkona en itseäni pidä, koska mä en ole siihen tarpeeks laiha tai muutakaan. Laihdutan tällä tavalla, koska se on tuttu ja turvallinen, eikä mulla ole halua päästä tästä pois.
      Ja tiedän tiedän, mutta noi ei myöskään ole laihuuden merkkejä...

      Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miten ajattelit sossu ilmoituksen tehdä, koska en ole täältä tunnistettavissa ja kaiken lisäks oon jo täys ikänen? Kiitollinen kuitenkin oon, jos et tee ja myös siitä, että oot jaksanu blogia pitkään lukea :)

      Poista
    2. Poliisille voin antaa blogin osotteen ja sossuille kanssa. Ne saavat kyllä todella helposti selville että kenen kone se on ja muuta vastaavaa :) Itselleni on käynyt näin.
      Anorektikon merkkejä nuo ovat. Muutaman vuoden päästä oot vaan luuja ja nahkaa. Ja siinä vaiheessa voin sanoa, ihmiset kiertävät sut kaukaa ja masennut vielä lisää, haluatko sitä? Et varmaankaan.
      Uskon että haluat elää normaalia elämää, olla rakastettu yms. Tolla menolla se ei tule onnistumaan.
      voi luoja ihan oikeesti, miettisit järjen kanssa tätä koko asiaa. Kuulostat niin huomion hakuselta kun kirjotat noin.

      Poista
    3. Muutaman vuoden päästä en toivottavasti ole täällä enää, joten ei silläkään väliä. Ja vaikka olisinkin, lopetan ennen kuin olen tossa pisteessä. Luuletko etten oo tätä jo miettiny? Ei ne asiat miettimällä paremmaks muutu. Ja oon pahoillani jos kuulostan huomion hakuselta, se ei todellakaan ole tarkotus...

      Poista
  11. Vau, upee kroppa! Olisit ylpeä, tosin toisaaltaan tiedän kokemuksesta miltä susta tuntuu, tsemppiä<3!

    Kituutin itseäni jonkin aikaa todella alhaisilla kaloreilla ja paastoilla, kunnes aloin voida huonosti ja pyörtyilin. Tajusin, etten voi jatkaa niin. Mulla oli ylipainoa ja halusin ne pois. Aloin syödä 1500-1700 kaloria JOKA IKINEN päivä, liikuin tai en. Laihduin oikeasti nopeammin syömällä enemmän sillä keho toimi normaalimmin ja voin paremmin. Läskiä lähti kun elimistön ei tarvinnut ottaa ravintoa sisuksista. Söisit vain kunnolla! Suuret tsempit!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitten varmaan ymmärrät myös etten pysty tätä tosta noin vaan lopettaan. Ei auta vaikka pyörtyisin kuinka monta kertaa tahansa ja voisin huonosti, mulla on päässä ääni joka ei anna mun lopettaa.. En pysty syömään noin paljoa ilman sietämätöntä ahdistusta ja siitä seuraavaa itsetuhoisuutta, mutta kiitos paljon <3

      Poista
  12. Kuule...Et usko kuin upea vartalo sulla on. Näkisit mun vatsan sanon nyt näin julkisesti, että painan yli 100kg...En tunne sua, mutta ihan itkettää noi sun ajatukset, että haluut kuolla ja muuta...Mulla on vakava masennus, mutta se on saatu aika kuriin, mutta mullakin pyörii päässä halu kuolla ja muutakin, mutta mä en sitten kuitenkaan halua kuolla...Voisimpa auttaa sua jotenkin, mutta en voi. Mäkin inhoan itseäni ja todennäköisesti nykyisten ajatusteni ja laihdutushalujeni kanssa olen jonain päivänä samassa pisteessä kuin sinä nyt ja lopulta vielä pahemmassa...Voimia elämääsi, vaikka et halua elää...Mä en pysty sanomaan enempää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sun tarvitse auttaa tai sanoa enempää. Yritä vain saada itsesi kuntoon, se on jo hyvä merkki, ettet ihan oikeassa todellisuudessa halua kuolla. Se ajatus on kaunis ja helpottava tiedän, toivon vai, että se jää sulle vain ajatukseksi. Toivottavasti et todellakaan tuu olemaan samassa pisteessä kuin mä tai varsinkaan pahemmassa, voin kertoa että tää on yhtä helvettiä ja tästä kierteestä ei enää pääse pois. Sun ajatukset ei enää tuu olemaan sun omia, vaan jonkun muun, joka kontrolloi sua ja sun elämää. Usko mua, sä et halua sitä! Laihduttaa voit, mutta yritä pitää se tervellisenä, älä päästä iteäs samaan tilaan kuni missä mä olen. Tsemppiä, ehkä sulla on vielä toivoa!

      Poista
  13. Uusi lukija ja olen tässä selaillut näitä sun vanhoja postauksia sieltä sun täältä. Pari kuukautta vanha kuva joten en tiedä onko kokosi tuosta kuinka paljon muuttunut, mutta itse olen tällähetkellä about samankokoinen. Lihakset sulla kyllä näkyvät vatsassa, se on totuus! ja kun tota kuvaa katson en todellakaan näe läskiä ihmistä tai muutenkaan liian isoa, mutta ymmärrän silti sua. Itse kun katson peiliin näen vain läskiä, aivan liikaa jokapuolella. En tiedä sitten miksi itse näkee itsensä liian isona vaikka muut samankokoiset näyttävät aivan normaaleilta ja hyviltä. Mutta paljon tsemppiä ja voimia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä olenko kauheasti muuttunut, sillä en itse oikein havaitse sitä muutosta ja tämänhetkisestä painosta mulla ei ole hajuakaan, mutta jos muita on uskominen niin olen kai ilmeisesti laihtunut. Oli miten oli, peilistä näen vain läskiä. Ja kiitos :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?