maanantai 25. helmikuuta 2013

Hunger and food sucks...

Tumblr_mhqujcfeop1rotikvo1_500_largeEnsinnäkin, ihanaa, että teitä on jo noin paljon! ♥
Toiseks, anteeks, etten oo kirjotellu kunnolla pariin
päivään ja anteeks että oon taas pettäny teidät.

Kuten voitte varmasti arvata, oon syöny ihan vitun paljon. Oikeesti oon lihonu varmaan kaiken takas ja vähän päälle. En pysty meneen vaa'alle.
Pelottaa liikaa ja ahdistaa se järkyttävän iso numero.
Hyi helvetti mä inhotan itteeni.
Haluan kuolla just nyt pois, koska en kestä elää näin läskinä. Mä oon pilannu kaiken. Vittupaskasaatana, mun kuuluiskin kuolla !

Musta tuntuu, että mulla ei oo itsekuria enää ollenkaa.
En tajua mihin se on kadonnu. Koko ajan on nälkä ja tekee mieli syödä jotain. Hyi helvetti !

Joka tapauksessa, näin ei saa enää tapahtua.
Ei koskaan ikinä eikä milloinkaan !
Siks mä teenkin itelleni nyt pari sääntöä, joita on ihan ehdottoman pakko noudattaa !

1. Päivän kaloriraja on aina 500kcal. Mielellään paljon alle, mutta ei todellakaan yli! Ja jos jokus (ei siis koksaan) syön yli ton rajan, rankasen itteeni oksentamalla, viiltelemällä, syömäkiellolla tai helvetin rankalla liikunnalla. Ja ihan sama mitä syön, kunhan toi raja ei ylity, eli siis periaatteessa mikään ruoka ei oo kiellettyä.

2. Kirjoitan tänne blogiin joka päivä ruokapäiväkirjaa. Ja ihan kaikki mitä oon suuhuni laittanu, mun on pakko teille kertoo. Ei poikkeuksia, paitsi kalorittomia juomia en laske, koska niitä menee niin paljon. Tän pitäis auttaa siinä, että, mitä en voi blogiin kirjottaa, en voi myöskään syödä!
Jos näin kuitenkin käy, te saatte keksiä mulle hyvän rangaistuksen !

3. Ei koskaan syömistä telkkarin, tietokoneen tai kirjan edessä. Syön aina ruokapöydässä ja keskityn siihen syömieen, jotta en huomaamattani söis liikaa. Tiedän, että tää toimii, jos vaan pysyn suunnitelmassa, koska ne mun pahimmat ahmintakohtaukset tulee just sillon, kun katon esim. telkkaria. Tän pitäis siis poistaa ne.

4. Ei ruokia, joien kalorimäärää en tiedä. Jos porukat pakottaa kotona syömään, syön todella vähän ja yritän laskee kalorit edes suunnilleen. En myöskään voi syödä koulussa, koska niiden ruokien kalorimäärästä mulla ei oo hajuakaan, joten siis ei kouluruoalle!

5. En koskaan saa syödä itteeni ihan täyteen. Lopetan syömisen viimeistään siinä vaiheessa, kun mulla ei oo enää nälkä. Ei ahmimista enää koskaan milloinkaan !

6. Vähintään 5 päivänä viikossa raskasta liikuntaa. Juoksemista, hiihtämistä, kuntosalia tai väh. tunti reipasta kävelyä. Muina päivinä siis kevyemmin, mutta silti aina jotain pientä !

Tumblr_mi9z2wb39p1s4v4l0o1_500_large
 
Tumblr_miqmv0wos91s6vii2o1_500_large
 
Jos noissa säännöissä pysyn, mun on pakko laihtua.
En enää kestä tätä itseinhoo, minkä syöminen saa aikaan.
Miks kaikki muut saa olla laihoja ja mä en?
 
Nyt lähden juoksemaan, jotta saisin nää läskit joskus pois.
Onneks on loma, niin voi keskittyä kunnolla urheiluun ja syömättömyyteen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?