sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Lisää hastetta

Tää on nyt jo kolmas haaste minkä teen, joten en haasta ketään, mutta vastaan kysymyksiin ym.
Kiitos broken angel, kun muisti mua ♥
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
 
11 asiaa:
 
1. Mua ahdistaa lähestyvä päiväruoka
2. En tykkää kun ulkona sataa lunta
3. En jaksais mennä huomenna kouluun
4. Haluisin takas menneisyyteen
5. Kuuntelen parhaillaan musiikkia
6. Mulla on oma telkkari huoneessa
7. Oon oppinu rakastaan nälän tunnetta
8. Mulla on bad hairday
9. Tykkään lukee kirjoja
10. Ajattelin kattoo kohta jonkun elokuvan
11. Haluisin olla vaikeasti alipainoinen
 
Haastajan kysymykset:
 
1. Mitä et ikinä antais pois?
Vapaata tahtoo
2. Lempieläin?
Hevonen
3. syötkö lunta?
Söin joskus pienenä, mutta en enää
4. lapaset vai sormikkaan, vai kenties jotkut muut?
Tumput
5. Erotutko niin sanotusta "massasta"?
En juurikaan
6. mitä haluat kaikista eniten tässä maailmassa?
Olla onnellinen ja tyytyväinn itteeni
7. Oletko hyvä leipomaan
Ihan surkee
8. pureskeletko kynsiäsi?
Kyllä, mut yritän lopettaa sen
9. hulluin asia, mitä olet koskaan tehnyt?
Oon tehny paljon hulluja asoita
10. Minkälaisessa talossa asut?
Omakotitalossa
11. Milloin on syntymäpäiväsi?
Maaliskuussa, tarkemmin en kerro
 
 
Tumblr_mi06vi1ltc1ron1kbo1_500_large

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?