torstai 21. helmikuuta 2013

Tää on paska maailma, mitä oikein luulet?

Paska päivä, paska itsekuri, paska maailma.
Söin taas vitusti liikaa.
 
Tumblr_mij8t7gdwc1s10hqeo1_500_large
 
Lähdin koulusta kesken päivän, koska en vaan enää pystyny jäämään sinne.
Ahdisti ja tuntu siltä, että pakko päästä äkkiä pois.
Musta tuntu, että kaveri vähän loukkaantu kun jätin sen sinne yksin.
Mutta en mä voi tälle mitään.
En mä halua olla tällanen paska kaveri.
Mutta just sitä mä oon.
 
Tumblr_mikj5s8t1r1s245f4o1_400_large
 
Tumblr_mijbdwhyiu1s3qhxwo1_500_large
 
Kun pääsin kotiin, alko se ahmiminen.
En tiedä, oliko jotain tunnepohjaista, mutta
joka tapukessa ihan järjettömän kamala ja vitun tyhmä virhe ! 
Mä kadotin itteni ihan totaalisesti.
En ajatellu mitään, tungin vaan suuhuni mitä kaapista löysin.
 
Lopuks oksensin, mutten saanut kaikkee ulos.
Tuli vielä pahempi olo.
Oksentamisesta tulee aina kurkku niin jäätävän kipeeks ja päätä alkaa särkee.
Mutta pakkohan ne ruuat on jollain pois saada, eikö?
 
Tumblr_mhthn7ykip1rqle1jo1_500_large
 
Tumblr_mi4x7hotxw1rm7icdo1_500_large
 
Rankaisin itteeni sitten liikunnalla.
Ratsastin tunnin (-331kcal) plus sitten kaikki tallihommat päälle.
Steppasin, tein vatsalihaksia ja kävin vielä 5km juoksulenkillä.
Unohdin vaan katsoo kelloo, niin en tiedä paljonko siinä kulutin...
Joka tapauksessa rääkkisin itteeni koko illan ja voin vaan toivoo ja rukoilla, että kulutin ainakin melkein kaiken mitä söin.
Huomenna sen näkee.
 
Tänä aamuna paino oli 57.8kg.
Oon sentään vähän laihtunu,
mutta en todellakaan tarpeeks !
 
Tumblr_mijo42gxyb1rqk4rro1_500_large
 
Mä ikävöin yhtä ihmistä.
Sitä, miten pystyin puhuun sille kaikesta ja miten se yritti auttaa.
Pelkästään sen läsnäolo tuntu helpottavalta ja se ymmärsi.
Ainakin uskon niin.
Nykyän mua sattuu jo pelkästään kun nään sen.
Koska haluan puhua sille, kertoo tästä pahasta olosta, mutta en voi.
Luulen etten voi, tai pysty.
Mutta silti haluan...
 
Tumblr_mihr8vcdp91rs4y1go1_500_large
 
 
Tumblr_midyz2ljit1s4cyvuo1_500_large
 
 
Tumblr_mihal2uyic1s0rmh8o1_500_large

4 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?