torstai 22. toukokuuta 2014

Someday, I'll kill myself. I promise.


Silloin kun luulee olevansa pohjalla, elämä todistaa sen harhakuvaksi ja pudottaa vieläkin alemmas.
Mulla on oikeasti tosi paha olla. Ja mä tiedän, että se ei näy musta ulospäin. Haluasin huutaa, itkeä ja tappaa itseni, mutta se on vain todellinen minäni.
Julkinen minäni hymyilee ja näyttää iloiselta. Mä en voi kertoa kenellekään, mitä oikeasti ajattelen. Mun on pakko teeskennellä, oli se sitten miten vaikeaa ja rankkaa tahansa. Ja sitä se on, todella uuvuttavaa. Mutta mulla ei ole vaihtoehtoja. Mun täytyy teeskennellä elävää vielä vähän aikaa. Täytyy suunnitella tulevaisuutta, vaikka olen varma siitä, ettei mulla sellaista ole. Enkä mä sellaista haluakaan. Mutta mun aika ei ole vielä. Mun täytyy keksiä keino pitää itseni hengissä siihen asti. Vielä hetki, hoen itselleni joka päivä.  


Mä viiltelin tänään. Tiedän ettei mun pitäisi, koska niitä jälkiä on niin kovin vaikea peitellä, mutten voinut enää itselleni mitään. Mä en ole viillellyt todella pitkään aikaan. En muistanutkaan, miten hyvältä se tuntuu. Muistan erään illan, jolloin olin muutaman ihmisen kanssa istumassa iltaa ja jostain syystä puheenaihe kääntyi viiltelyyn. Muut alkoivat miettiä, mikä ajaa ihmiset viiltelemään itseään ja mitä hyötyä siitä on. Kukaan ei tuntunut keksivän sille mitään selitystä ja kaikkien mielestä piti olla todella sairas tehdäkseen niin itselleen. Mä kiskoin hihojani alemmas ja rukoilin puheenaiheen vaihtumista. Silloin rupesin oikeasti miettimään, että mitä jos ihmiset tietäisivät musta totuuden? Miten ne suhtautuisivat siihen, käyttäytyiskö ne erilailla vai katoaisko ne kokonaan mun elämästä? Sitä mä en varmaan koskaan saa tietää...


Mua ahdistaa olla mä. Itseinho kaksinkertaistuu joka päivä ja usein tekisi vain mieli hakata itseni henkiltä, jos se olisi mahdollista. Haluaisin lopettaa syömisen kokonaan. Vain katsella kuinka kärsin ja hiljalleen kuihdun pois. Niin sen pitäisi mennä. Ja niin se vielä meneekin. Syömättömyys on helppoa nälässäkin, kun ajattelen että ansaitsen kaiken sen kivun. Ansaitsen kaiken pahan, koska olen paha ihminen. Niin sen täytyy olla, sillä pahoja asioita tapahtuu pahoille ihmisille, eikö? 


Käyn läpi eri tapoja kuolla. Pitäiskö sen olla tuskainen vai täysin kivuton ja nopea? 
Lohduttaudun tiedolla, että vielä jonakin päivänä mä pääsen täältä.
 Pois tästä kamalasta maailmasta. 
Vielä jokin päivä mä olen vapaa.

4 kommenttia:

  1. miksiköhä sä muka olet paha ihminen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen asiat aina väärin , enkä ole hyödyksi yhteiskunnalle. Se koostuu pienistä asioista ja pahinta on se, että en halua elää vaikka monella muulla asiat ovat vielä huonommin ja he taistelevat pysyäkseen elossa. Jos olisin hyvä ihminen niin tekisin kaikkeni tullakseni onnelliseksi ja saadakseni hyvän elämän, mutta mä en halua sitä...

      Poista
    2. ...:( toivottavasti sä löytäisit jostain jostain hyvää, ees vähän kannustavaa♥
      tsemppii ja voimii♥:/

      Poista
  2. Kaikki ei pääty kuolemaan vaan kuoleman jälkeen alkaa aika, joka ei pääty, ikuisuus. Eli ei kuolemaan, itsemurhaan voi paeta mitään. "Jokaisen ihmisen osana on kerran kuolla ja sitten joutua tuomiolle. Samoin on Kristus kerran uhrattu, jotta hän ottaisi pois kaikkien synnit, ja hän ilmestyy vielä kerran, mutta ei enää synnin tähden vaan pelastaakseen ne, jotka häntä odottavat." heprealaiskirje 9:27-28

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?