lauantai 2. helmikuuta 2013

None of your business

Voi paska. Mulla menee hermot. Vihaan ruokaa ! Kuka helvetin valopää on edes keksiny sen, että ihmisen pitää syödä ?

533850_260137374117358_14319372_n_largeLihoin eilisestä 200g. Söin irtokarkkia 180g elokuvissa ja sen jälkeen vielä kerroshampurilaisen !
Järki sumeni taas ihan totaalisesti, en tiedä miks menin tekeen niin tyhmästi.
Onneks liikuin melkein koko päivän, että myös suurinpiirtein kulutin mitä söin, mutta silti !

Tänä aamuna porukat pakotti syömään aamupalan, koska olin kisoihin menossa. Söin neljäsosan sämpylästä ja loput syötin koirille. Salaa tiestysti.
Se kylläkin kostautui myöhemmin, koska kisoissa ei ollut enää energiaa keskittyä, ja koko suoritus meni ihan perseelleen..

Mutta ihan sama, koska en ainakaan lihonut!
       

3fd795ffbe209b85e246dbd320ee589d_largeJa mua sitten ottaa päähän, kun pakotetaan syömään !!
Mä en kestä niitä, jotka puuttuu siihen mitä mä syön. Sehän ei niille kuulu. Niinkun äiti äskön pakotti mut syömään ruokaa...
Perunamuusia ja ihan helvetisti lihottavaa uunimakkaraa. Voi luoja!

Sit se hoki jotain, etä kukaan ei saa anoreksiaa tahdonvoimalla jnejne. Vittu mulla ei oo mitään anoreksiaa enkä edes sitä halua ! Mä ehkä laihdutan olemalla syömättä, mutta ei se tarkota, että olisin sairas. Vaikkakin sairashan mä oon, mutta eri tavalla.


Jos vaan kaikki oli puuttumatta mun elämään, kiitos !

Tumblr_mgya9wwehv1s3kui3o1_400_large

 
Ainiin, viiltelin taas...

6 kommenttia:

  1. Itekki vihaan ruokaa ja mietin et miks joku on keksiny sen... inhottavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä mitään... kaikki olis helpompaa ilman ruokaa...

      Poista
  2. Kaikki olisi helpommin ilman ruokaa!! Ihan totta;c jakseluja sinne myösc:!Minkä ikäinen olet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis! Ja kiitos :) Oon 17, mutta täytän ens kuussa 18 :)

      Poista
  3. tää blogi auttaa mua tosi paljo ku laihutan itekki oisko sul jotai hyvii vinkkei??:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivoisin ettet ottais mallia mun toimintatavoista ja muita vinkkejä en anna kuin sen, että syö terveellisesti ja liiku paljon :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?