tiistai 19. helmikuuta 2013

Fuck this shit!

Tumblr_mhmnbph0mp1rg68wzo1_250_large
 
 
 
Tää ei oo todellista !
Siis en voi muuta sanoo kun että oh my god !
 
Ei olis pitäny mennä vaa'alle tänä aamuna.
Oon viime torstaista asti syöny ihan liikaa, joten olishan mun pitäny tietää ettei kannata.
Ehkä toivoin jonkin sortin ihmettä.
 
Mutta eih, painoin 58.3kg !!
Vitun norsu saatanan läski paska, argh!!
Multa lähti samantein 2 rastia.
Mä en kestä tätä !
Miten mulle voi käydä näin ?!
 
 
 
Tumblr_miemkumxv11qd27ulo1_500_large
 
Nyt alkaa sitten tiukempaakin tiukempi kuri syömisten ja liikunnan suhteen !
Vaikka oon kipeenä, kävin silti tunnin kävelylenkillä, tein kotitöitä ja 100 x-hyppyä.
Oon siis jo tähän mennessä kuluttanu n. 300kcal.
Ja voin luvata että kulutan vielä ainakin saman verran.
 
Mun on pakko saada tää paino tippuun ja vähän nopeeta !
En kestä elää tämmösenä norsuna.
 En kestä elää muutenkaan..
 
Tumblr_midsvpn5ur1qkrj08o1_1280_large
 
Aamupalalla kerty jo 140kcal.
Ajattelin, että se olis ehkä suunnilleen noin puolet siitä mitä tänään voin syödä.
Joka tapauksessa pysyn alle 500kcal.
 
Laitetaan samantien joka päivälle rajaksi 500kcal !
Lovuin siitä ABC-dieetistä.
Nyt kun se on menny jo muutenkin niin pieleen, ei jotenkin tunnu enää hyvältä jatkaa sitä.
Olen surkea luovuttaja...
 
Tumblr_mheo1i5gmz1rmxat1o1_500_large_510b927c9606ee27c6d15e27_large
 
 

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä kauheesti, toivottavasti jatkossa sujuu paremmin! (:

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?