lauantai 9. helmikuuta 2013

Haaste

Haaste agathalta
Oon tän kyllä kerran jo tehny, mutta tehdään uudestaan :)
 
Ohjeet:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
 
11 asiaa itsestäni:
1. Oon kuluttanu tänään yli 1000 kcal, johon oon tyytyväinen.
2. Mulla on pikkusisko
3. Syöminen ja ruoka ahdistaa mua.
4. Mun paras kaveri on ihana ♥
5. Tykkään kuunnella surullista musiikkia.
6. En usko, että pääsen koskaan ylioppilaaks.
7. Oon oroskoopiltani oinas.
8. Kävin eilen elokuvissa kattoon 21 tapaa pilata avioliitto, oli yvä !
9. Oksensin taas tänään...
10. Lemppari tv-sarjat on Vampyyripäiväkirjat ja Greyn Anatomia.
11. Huominen on mun mielestä aina pelottava asia.
 
Haastajan kysymykset:
1.  Jos saisitte päivän olla kuka/mikä tahansa, kuka/mikä olisitte?
Lintu, niin saisin lentää.
2. Lempiruoka?
Kaikki pika- ja roskaruoat on hyviä.
3. Tärkein tavarasi?
Puhelin, ilma sitä en selviä.
4. Onko sinulla lemmikeitä? Jos on niin mitä?
Juu, kaks koiraaa ja hevonen.
5. Pahin pelkosi?
Lihominen ja se, etten kuole koskaan.
6. Pahin lapsuudentrauma?
Varmaan se, kun mun setä hukku kaivoon...
7. Onko sinulla tatuointia? Jos on niin millainen?
Ei oo, mut haluisin jonkun tekstin johonkin.
8. Parasta talvessa?
Voi pukeutua pitkähihasiin, ilman että kukaan ihmettelee.
9. Ensimmäinen asia jonka teet herätessäsi?
Käyn vessassa tai jos se on varattu, teen x-hyppyjä.
10. Onko sinulla pakkomielteitä? Jos on niin mitä?
Varmaan tätä laihduttamista vois siks kutsuu.
11. Aikaisin lapsuudenmuistosi?
En kyllä yhtään osaa sanoo..
 
Ja en tosiaan mäkään jaksa keksii nyt kysymyksiä, mutta käyttäkää noita samoja.
 
Haastetut:
 
 
 
Olin laiska, en jaksanu haastaa 11, mutta näillä mennään.
 

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?