perjantai 15. helmikuuta 2013

Hopeless fat...

En tajua mikä mua taas vaivaa. Keskiviikko meni hyvin, vaikka paaston takia illalla olikin ihan järkyttävä nälkä. Eilen aamulla söin muroja aamupalaks, jonka jälkeen ratsastin kolme hevosta, mikä muuten kuluttaa yllättävän paljon. Vaikka oon pienestä asti ratasastanu, en oo ennen tajunnu kuinka tehokasta liikuntaa se oikeesti on!
Joka tapauksessa kun pääsin kotio jokus viiden aikaa, mulla oli jo ihan järjetön nälkä. Voitte varmaan arvata mitä sen jälken tapahtu. Kyllä, rupesin syömään, ahmimaan. En ees halua ajatella mitä kaikkee suuhuni tungin. Hyi :S

Tumblr_mi7sgyj3kw1rl3wpao1_500_large
Oli joo tosi kiva ystävänpäivä, kaksin tän ahdistuksen kanssa...

Eilinen oli niin paska päivä. Mua ahdisti ihan tajuttomasti, suurimmaks osaks sen takia, koska olin syöny niin paljon. Sama paska on jatkunu tänäänkin. Koko ajan tekee mieli syödä jotain. Toivoin, että olisin saanu olla yksin kotona, mutta ei. Äiti ja sisko oli myös kotona, joten taas jouduin oleen "naamari" päässä ja esittään ilosta. En vaan jaksa enää tätä paskaa. Aamuyöstä heräsin kauheeseen ahdistukseen, jonka seurauksena purin käteenikin kivan jäljen ja melkein revin hiukset päästä.
Mä oon sekoamispisteessä, miksei tää koskaan helpota?

537052_494028900654946_57363885_n_large
 
 
Tunnen itteni niin epäonnistuneeks. Toivoton läski, joka ei ikinä onnistu missään ja jota kaikki vihaa. Vihaan itteeni, vihaan kaikkia ja ennen kaikkee vihaan tätä maailmaa. Miksei se maailmanloppu voinu tulla? Mä haluan täältä pois. Sekin ahdistaa, koska en tiedä miten sen tekisin ja missä.
 
Tumblr_mi7skbzbiz1rmstofo1_400_large

Oon ajatellu myös tota paastoomista. Se ei taida oikeen mun kohdalla toimia, koska sen jälkeen en ikinä pysty hillitteen itteeni ja rupeen ahmiin. Joten jos pidän kalorimäärän tasasen pienenä koko ajan, niin en saa noita kohtauksia ja paino tippuu nopeemmin.

Mua pelottaa mennä vaa'alle. Mua pelottaa nähdä se luku ja kohdata se ahdistus mikä siitä seuraa.
Mua pelottaa, että joudun ottaan rastin pois ja joudun alottaan alusta. Mä en halua olla lihava, haluan olla pieni ja olematon. Enkeli.

Tumblr_mho1tuh0qq1rm49kao1_500_large

 
En tajua mihin mun itsekuri on kadonnu. Siitä ei oo jälkeekään.
Mä en halua olla näin heikko. Haluan pystyä vastustaan ruokaa.
Mun on pakko pystyä tähän.
Mulla ei oo muuta vaihtoehtoo...
 
46154_4605704818170_1808847772_n_large
 


4 kommenttia:

  1. Mulle kävin samalla lailla tänään :/ Iltapäivään asti suju hyvin, söin vaan ihan vähän ruokaa koulussa. Nyt illalla äiti teki ruokaa kotona, ja se olikin tosi hyvää ja ahmin sitä vaikka kuinka paljon... Nyt ällöttää ja on niin läski olo ettei mitään rajaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruoka on ehkä petollisin asia maailamssa! Mutta ehkä huomenna sitten onnistutaan!

      Poista
    2. Tässä muuten linkki mun blogiin jos haluat käydä kurkkaamassa...
      http://gonnabeskiny.blogspot.fi/
      Sain sen vihdoin tehtyä niin valmiiksi että kehtasin linkittää...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?