lauantai 9. helmikuuta 2013

Olin hetken niinkuin huomista ei olisikaan...

läski - läski - läski - läski - läski - läski - läski - läski - läski - läski
 
Niin, voitte varmaan arvata miten huonosti eilinen meni... Päin persettä !
Kaloripommi: 10000000000000 kcal
 

Tumblr_m2r50ix4nf1rre9jbo1_500_large
 
 
Niin paljon, että mulla on vieläkin huono olo !
Tänään en syö mitään!
Ehkä päiväruoan, kun porukat pakottaa...
 
 
Vihaaan itteeni niin helvetin paljon !
Vihaan tätä paskaa maailmaa!
Vihaan ruokaa!
 
Voi vittu miks oon näin vitun tyhmä ja läski..?
 
10_large
 

Nyt mä tajuan kuinka sekasin mä oikeesti oon.
Mun mielessä pyörii vakituisesti kaks asiaa, laihdutus ja kuolema.
Eilen onnistuin oksentamisessa ensimmäistä kertaa kunnolla.
   Nyt kun osaan tekniikan, en varmasti pysty oleen käyttämättä sitä..
 

384283_330971236916214_100000100221873_1605056_2035532635_n_large



 
Mua ahdistaa ihan helvetisti pelkästää ruuan ajatteleminenkin.
Näin viimeyönä unta, missä eräs opettaja sano mua liian laihaks ja pakotti mut syömään !
Sainoispa joku mua oikeestikin liian laihaks...
 
Tumblr_l7ccg1pxbm1qahqyoo1_r1_500_largeOon  myös nähny painajaisia siitä, kuinka oon ahminu ruokaa. Aamulla se on tuntunu ihan todelta, mutta onneks oon saanu huokasta helpotuksesta, kun ne on ollu vaan unia !
 
 
Mua ahdistaa tää ruoka mun sisällä. mä haluan oksentaa sen pois.
 
Mua ahdistaa kaikki.
Syöminen, kun muut näkee...
Kun paino ei tipu...
Se, että haluan kuolla, mutten tiedä miten...
 



 
Vastatkaa muuten tohon kyselyyn!
Toteutan sen, jota äänestetään eniten.



2 kommenttia:

  1. Mä olen itsekin nähnyt usein unia, joissa ahmin hirveesti ruokaa. Ihana helpotus aamulla, kun huomaa kaiken olleen unta <3 Tsemppiä sulle, olet jo päässyt hyvään alkuun! Onnistut varmasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja se myös vähän helpottaa siihen syömisenhimoon jotenkin oudosti, ainakin mulla:D Kiitos, toivotaan niin! <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?