keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Nälkä

Enää muutama tunti jäljellä !
Täytyy sanoo, että aika helvetin heikko olo on, päätä särkee ja maha kurnii, mutta
mä en luovuta !
 
904008-7-1335628565034_large
 
Aikasemmin kun menin nälkäsenä kauppaan, en pystyny hillitteen itteeni ja ostin kaikkia läskituotteita, mutta en enää !
Kiertelin kaupassa varmaan puoli tuntia, mutta en sortunut.
Ostin ainoostaan pari leffaa ja Fitnesmuroja joissa on 120 kcal/30g.
Ne on niin hyviä, huomenna pääsen niiden kimppuun ♥
 
Dreamitwwishit_132765306_large
 
Luoja mulla on nälkä ja tekee vaan mieli ahmia kaikkee !
Mutta mä en tee sitä.
 
Tää on ihan perseestä kun iskä tekee tuolla jotain ruokaa ja haisee tänne asti.
Ja kauhee nälkä, ää en kestä.
Tumblr_lxe5blp9xk1r9gbi8o1_500_large
Mä haluan ahmia karkkia ja hampurilaisia, namnam.
Mä en halua ajatella näin, haluan että ruoka ällöttää mua.
Miks mulla pitää olla nälkä?
 


2 kommenttia:

  1. Mulla sama ongelma :/ Syömättömyys ei meinaa millään onnistua, ruoka on vaan liian hyvää ja koko ajan tekis mieli syödä jotain... Mutta pysytään vahvoina, kyllä me onnistutaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :/ niin onnistutaan, vaikka siihen menis ikuisuus !

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?