torstai 1. tammikuuta 2015

New year, same shit

Loppuvuosi oli piinaava. Söin liikaa, liikuin liian vähän ja muutenkin kaikki meni pieleen. Nyt päätin kuitenkin olla ajattelematta sitä ja keskittyä vaan tulevaan, eli laihtumiseen. Mä en ole vielä tarpeeksi laiha, jotta uskaltaisin laittaa tän hetkistä painoa(liikaa) tai kuvaa tänne, läski raukkis. 

Nyt mulla alkoi tipaton ja sokeriton tammikuu (ja helmikuu ja maaliskuu jne....). 
Mä yritän syödä alkuun yhden lämpimän aterian (annoskoot pieniä) päivässä ja mahdollisesti illalla myös jotain (ei kuitenkaan enää iltakuuden jälkeen). Eli käytännössä söisin kaksi kertaa päivässä ja kalorit pitäis jäädä reilusti alle 1000kcal
Näillä mennään nyt ainakin viikko, jonka jälkeen se voi hieman muuttua, mutta siitä lisää myöhemmin.  Yritä myös vähentää pepsi maxin juomista, joka tulee olemaan vaikeaa koska oon liian addiktoitunut siihen. Tää siks, että vaikkei siinä kaloreita juuri olekaan, niin luin jostain että se saatta kuitenkin kerätä nesteitä ja ehkä jopa lihottaa 
(en kuitenkaan tiedä miten, jos joku keksii teorian tälle, niin kertokaa ihmeessä?!).

Parempaa uutta vuotta kaikille! <3






My goal....to be thin...

12 kommenttia:

  1. Pieni *vinkvink*, itselläni putosi paino sen jälkeen, kun tajusin aina lenkin/treenin jälkeen syödä, eli kannattaa ajoittaa syömiset aina liikunnan jälkeisiksi. Se kuulostaa ehkä käänteiseltä, mutta silloin kroppa ottaa tarvittavat ainesosat ja aineenvaihdunta kumminkin käy enemmän kierroksilla kuin ennen liikuntaa. Niin ainakin olen käsittänyt :D Itselläni toimii ainaskin! ;) Ja unikin maittaa paremmin mulla tuon ansiosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olen myös uullut tosta, itse en oo vaikutusta huomannu mutta toisaalta en oo sitä kovin tietoiesti noudattanutkaan. Ehkä pitäis kokeilla :)

      Poista
    2. http://a-rou.indiedays.com/2012/06/26/anabolinen-ikkuna/

      Käh, löytyhän tuo "kunnon juttu" aiheesta :)

      Poista
    3. Hei kiitti, oli ihan mielenkiintonen! :)

      Poista
  2. Sokeritonkin limsa voi makeudellaan lisätä aivojen sokerinhimoa. Hiilihappo ainakin turvottaa, en tiedä miten se nestettä keräisi kun siinä on kofeiiniakin, joka on nesteenpoistaja. Mutta tietenkin se on hyvin haitallinen hampaille ja luustolle, hapattaa kehoa ja ei niistä makeutusaineistakaan kaikkea tiedetä. Ainakin ny nuo olis syitä vähentää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole itselläni tota makeanhimon lisääntymistä huomannut, ehkä se on yksilöllistä. Ehkä se on juuri se hiilihappo mitä ajattelinkin, se turvonnut olotila ei oo kovin mukava... Ja tosiaan tiesin kyllä sen pilaavan kehoa monin eri tavoin, mutta mä en oo vaan kovin paljoa välittänyt siitä, tällainen itsetuhoinen ääliö kun olen :)

      Poista
  3. Lopeta tämä. Olet kaunis.

    VastaaPoista
  4. Oleks kunnossa, kun oot ollu ihan hiljaa taas kerran pidemmän välin..? <3

    /Yksi huolestunut...

    VastaaPoista
  5. Paljon sulla on ikää? Oon itekki alottanu just laihutuksen... Ainii muute ihannepaino ja tän hetkine paino? :))

    VastaaPoista
  6. Miten sulla menee nykyään?

    VastaaPoista
  7. Tosi tyhmää ajatella, että et ole täydellinen, pitää puottaa nyt painoa, että olisi. Se ei ole vaan niin. Kukaan ihminen ei ole täydellinen. Ei vaikka olisi kuolemanlaiha. Ja senkään vuoksi vaikka pyrit täydellisyyteen niin et todellakaan sitä tule olemaan. Noudatat parin sadan kcal. ruokavaliota, etkä todellakaan ole oma itsesi. Et voi nauraa tai itkeä tavallisissa tilanteissa missä joku toinen elämäänsä tyytyväinen mutta tunteet omaava esimerkiksi itkisi silmät päästään. Tiedän, et voi tajuta tätä, mutta olet todella itsekäs. Niin itsekäs, että haluat vain itsesi olevan täydellinen. Entäpä perheesi? Miltähän heistä mahtaa tuntua kun sinut löydetään jonain aamuna kuolleenarytmihäiriöön sängyltäsi? Tähän saatat vastata mielessäsi että ei niitä kiinnosta. Oi kyllä kiinnostaa. He miettii vielä monta vuotta kuolemasi jälkeen, että miten ei voinut huomata, miten HE antoivat sen tapahtua. Itsemurha on itsekästä, ja vaikka saisitkin sen sydänkohtauksen, se olisi silti itsekästä koska itse sen aiheutit. Mutta ei siinä, omapa on asiasi jos haluat perheesi elämän sotkea.
    Voin kertoa omat mittani: painan 55kg ja olen n. 162cm pitkä. Ei ole mitkään ihannemitat MUTTA olen niin tyytyväinen vartalooni että se ei minua haittaa. Olen sellainen kuin olen. Ylimääräistä on vatsassa ja reisissä aika paljonkin, mutta todellisuudessa kellään muulla ihmisellä ei kiinnosta mun ylimääräiset kilot. Se on vain karu totuus. Joten toivon että lopetat ton naurettavan laihduttamisen ja käyt niissä hoidoissa pitempään ja alat syömään. Ihminen ei elä noin pienellä määrällä ruokaa. Ja nekään hoidot eivät auta heti vaan riippuen siitä kuinka pahaa jälkeä sairaus on tehnyt. Siinä saattaa kestää jopa vuosia, mutta se on sen arvoista. Kerää ittes c'moon!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?