tiistai 12. helmikuuta 2013

I don't know what to do

Aika paska päivä suoraan sanottuna.
Mun paras kaveri oli vetäny viime yönä punasen kolmion lääkkeitä ja viinaa.
Yritti siis tappaa itsensä. Eikä ollut ensimmäinen kerta.
Ei onneks onnistunu, vaikkakin oli ihan sekasin.
En saanu sen viesteistä mitään selvää kun oli kirjaimet ihan sekasin.
 
Mä en tiedä mitä mun pitäis tehdä ?
Toisaalta mulla ei oo mitään varaa tuomita, koska no, tiedätte mitä mä itse suunnittelen.
Jep, samaa mitä tää mun kaveri just teki.
 
Mut silti musta tuntuu ihan helvetin pahalta kattella vierestä.
En vaan tiedä miten voisin auttaa.
Mitä te tekisitte mun tilanteessa ?
 
 
Tumblr_mebixymfum1rj4k65o1_500_large
 
 
Tumblr_mhs7jrd7gz1rbvzh8o1_500_large

 
 Mutta nyt ilosempiin asioihin !
Oon syöny tänään n. 300 kcal, reilusti alle rajan (500)!

Huomenna olis vuorossa paastopäivä!
Toivottavasti onnistuu :)

Tumblr_mhyenvtrr81s0w1m1o1_500_large

Oon nyt kohta laihtunu 6 kg, mutta miksen mä nää mitään muutosta ?
Nään itteni ihan yhtä läskinä kun aikasemminkin.

Hävettää käyttää mitään kireitä vaatteita, kun kaikki läskit näkyy :s
Ajattelin ostaa ainakin yhtä numeroo liian pienet farkut.
Saisin lisää motivaatio, koska mun pitäis laihtua nopeesti, jotta voisin käyttää niitä.
Saattais jopa toimia !

71424_498788826829066_1079005341_n_large

Tumblr_lel607xmpr1qfn9ofo1_400_large


Haluaisitteko tsempata mua ihanilla kommenteilla, että saisin huomisen paaston onnistumaan? ♥

 
Tumblr_mhk9nmgjk51re84w5o1_500_large

6 kommenttia:

  1. hirmusesti tsemppiä! :) pystyt kyllä siihen! Mäki paastoilen huomenna, niin toivottavasti molemmat onnistutaan :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä ihan hirmusesti myös, sä kyllä pystyt siihen! (toisinku eräät) (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä säkin pystyt kun vaan päätät niin! :)<3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?