maanantai 4. helmikuuta 2013

I will get there !

Tän päivän kalorisaldo 413 kcal (max 500) eli tänään voin huokasta helpotuksesta.
Onnistuin !
 
Tumblr_ldbb0ou4m21qzh0huo1_400_large
 
Ajattelin enisn, että olisin kirjottanu tästä ahdistuksesta, mikä mun sisällä velloo koko ajan.
 
Mut nyt en saa mitään uutta aikaseks, mitään mitä että jo tietäis.
Tuntuu siltä, kun joku kuristais mua niin, etten saa välillä henkee, mutta enemmän se tuntuu siltä, että haluisin vaan lakata olemasta.
Mutta sen te jo tiesittekin.
 
 
Nyt kun miettii, niin en oo edes varma kuinka moni ihminen mua jäis kaipaan, jos kuolisin.
Ei varmaankaan kovin moni..
Joten mitä menettäisin?
En mitään.
 
Tälläkin hetkellä ainoo tärkee asia mun elämässä on laihduttaminen, en pysty keskittyyn muuhun.
 
Säälittävää ehkä...?
 
Tumblr_lw6t8eic1h1r6u05ro1_500_large
 
Haluaisin hautautua peiton alle siihen asti, kunnes oon laiha.
Mua hävettää liikkua ihmisten ilmoilla, kun koko ajan tuntuu, että en kuulu tänne, oon liian läski.
Mä en halua nähdä ihmisiä, enkä halua, että kukaan näkee mua. Mun läskejä.
 
1289961923957885_large
Tumblr_llpucn9bua1qhmw1go1_500_large
Kuinka kauan oikein menee, että alkaa kunnolla laihtua?
Oonhan mä jo yli viis kiloo laihduttanu, mutta silti tuntuu, että se on liian hidasta.
 
 
Kun elimistö ei saa ravintoo, se alkaa käydä säästöliekillä. Mutta kuinka kauan sitä jatkuu, ennen kun paino alkaa tippuun vauhdilla alas?
 
 
Mun on pakko pudottaa painoo. Paljon.
Ja mä myös aion !
 

6 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?