lauantai 2. maaliskuuta 2013

This is a mad world

Mulla ei oo mitään kirjotettavaa.
Oon epäonnistunu kaikessa ja syön ihan liikaa.
Eikö kukaan voi sanoa mulle, että älä syö!?
Herkkulakkokin meni ihan päin helvettiä.
Kaikki menee päin helvettiä.
 
69210_343587982412180_458830459_n_large 
 
Voisin alkaa käyttää aineita.
Mitä menetettävää mulla muka on?
Voisin ryöstää pankin, jotta saisin rahaa.
Mutta mitä järkee siinäkään olisi?
 
Voisin vaan ihan hyvin tappaa itteni.
 
559687_220031354804120_1533955125_n_large
 
Oon hukkumassa, kun samaan aikaan kaikki muut mun ympärillä hengittää.
Oon ihan yksin, kukaan ei oikeesti välitä.
Väsyny ja kyllästyny tähän paskaan.
En jaksa enää.
 
Bw18_large
 
Mä en oo enää sama ihminen, joka olin vielä vuosi sitten.
Vaikka olin jo sillon masentunu, olin vaan hiljanen ja allapäin koko ajan.
Nyt teen ihan älyttömän tyhmiä asioita, vedän röökiä ja haistatan vitut kaikille.
En jaksa enää välittää.
Oon liian rikki, kuollu sisältä.
Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä muut ajattelee.
Ihan vitun sama.
 
Tumblr_m4l319cyfb1r7ufzro1_500_large
 
Tumblr_lxqyc9k55o1r9a8hbo1_500_large
 
Are_you_happy._i_donestly_couldnt_even_tell_you_what_happiness_feels_like_anymore_large


6 kommenttia:

  1. Heei, oon sun uus lukija. MIe tiiän noi samat tunteet, mitä sie käyt läpi. Nimittäin käyn ite niit iha joka päivä ja joka hetki ku poltan röökii. Mie tääl jatkan siun blogin lukemista ja kannustan siuta :D Mie ainakin välitän :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan samanlainen olo kun sulla, koittaa olla syömättä ja silti syö. Ja sit vaan vihaan itteään koska ei onnistu koskaan missään. Voimahaleja sulle ihan hirmuisesti! <3

    VastaaPoista
  3. Niimpä... Tältäkin hirmusesti tsemppiä<3

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?