torstai 15. elokuuta 2013

Who's This Girl?

Kuljen porukan mukana jopa koulun ruokalaan.
Menen istumaan jo valmiiksi pöytään, sillä välin kun muut hakevat ruokaa.
Joskus saatan mennä muiden mukaan ja silloinkin otan vain lasillisen vettä.
Tiedän, että muut ihmettelevät miksen syö mitään.
He eivät sano mitään, mutten voi olla miettimättä,
rupeavatko ihmiset arvailemaan syitä siihen miksen syö.
Jos joku joskus sattuu kysymään, sanon etten ole nälkäinen tai että söin jo.
Inhottaa valehdella, mutten pysty kertomaan totuuttakaan.
 
Kotona ollessa syömättömyys tuntuu luonnolliselta ja hyvältä.
Koulussa tunnen häpeää.
Muut vaikuttavat niin normaaleilta syödessään.
Mua se kuvottaa, enkä pysty syömään.
En halua.
Mutta en haluaisi erottua joukosta niin paljoa.
En halua ihmisten tajuavan mitään...
 
Sad Shit | via Tumblr
 
Tänään olen syönyt vähän alle 400kcal.
Miten se tuntuukaan aivan valtavalta määrältä?
Olen tyytyväinen vain paaston jälkeen.
Olen aina koulupäivät syömättä ja syön ensimmäistä kertaa vasta illalla kotona, jos on pakko.
Mutta mä en pysty syömään muiden nähden.
Se ahdistaa...
 
Anorexia
 
Pahinta on ku ensin väitän, ettei ole nälkä ja sen jälkeen maha kurnii tunnilla todella kovaan ääneen.
Silloin on vaikea saada sitä hiljaiseksi, koska se olisi jo muiden mielestä liian outoa,
jos rupeaisin hakkaamaan mahaani kesken tunnin.
Tää on liian läpinäkyvää, kaikki kaverit huomaa etten syö mitään.
Mutta miten helvetissä muuttaa niiden käsitystä, kun en voi ruokailussa syödä?
Enkö mene ollenkaan?
Sekin on liian näkyvää, jos katoan aina ruokailun aikaan.
Ehkä on parempi, että edes käyn näyttäytymässä...
 
(1) Tumblr

8 kommenttia:

  1. Ota omii eväitä kouluu ja sano kavereilles et syöt ne, mut et silti syö? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvä, jos menee läpi, m kun en ole koskaan omia eväitä tuonut. Mutta voisihan sitä kokeilla :)

      Poista
  2. jos et syö yhtään tai syöt tosi vähän, niin meet vaan säästö liekille ja olosikin on hutera. Syö koulussa vaikka reilu lautasellinen salaattia, se on kevyttä vaikka sitä olisi paljon. (eikä sun kokoises edes tarvitsis laihduttaa)

    Mutta jos se muiden seurassa syöminen on tosi vaikeaa, niin syö eväät vaikka yksin jossain vaiheessa? tai oikein tuhti aamupala, sillä jos sä syöt enemmän niin oot energisempi ja myös kulutat enemmän. Ei ruoka tapa :)

    Voimia sulle<3 sulla on nätti treenatun näköinen kroppa, ainakin mä tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua syödä mitään, mutta kiitos kuitenkin <3

      Poista
  3. mäkin oon käyny ruokalassa vaan juomassa lasillisen vettä ja miettinyt mitähän muut ajatteleva siitä. Ei ne kuitenkaan oo sanonu mitään, mutta varmasti ihmettelevät..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, mut sit mä mietin että kauankohan ne vaan katsoo sivusta sanomatta mitään..

      Poista
    2. ei millään pahalla mut ei ne varmaa ees huomaa sitä tai kiinitä niin paljo huomiota siihen ja se ei edes ole muiten asia kuinka paljon joku ihminen syö(:

      Poista
    3. Ei varmaan muuten huomaiskaan mutta onhan se vähän huomiota herättävää kun mä istun siinä pöydässä eikä mulla ole edessä yhtään mitään. Kyllä mä tiedän että ne huomaa koska on aikaisemminkin huomannu, mutta silti toivon että oot oikeessa :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?