lauantai 3. elokuuta 2013

Nothing lasts forever...

Unelmat on turhia. Ne ei ikinä toteudu, onnelliset loput on valetta.
Elämä on julmaa.
Kun joskus löytää asian, joka tuntuu edes vähän hyvältä, se viedään pois.
Ihmiset pettä luottamukse, joten miksi luottaa keneenkään?
 
Näin kirjoitin eilen päiväkirjaan.
Hetken ajan musta tuntu hyvältä, mulla oli asia josta pidin.
Mulla oli suunnitelmia ja tavotteita.
Mutta taas jälleen kerran ihminen, johon olin oppinut hieman luottamaan, sai mut tuntemaan nollaksi.
Kuin musta ei olisi mihinkään.
En ole vain tarpeeksi hyvä mihinkään tai kenellekään.
Kaikki muut on paljon parempia.
Multa aina viedään asiat, joista mä välitän.
Ehkä mä en ansaitsekaan niitä.
 
sad quote | Tumblr
 
miss you
 
Kukaan ei tarvitse mua.
Maailma ei muuttuisi, vaikka mä katoaisin.
Uskon, että yksi niistä, joista eniten välitän, vihaa mua.
Niin sen on pakko olla...
 
Mun elämässä ei ole enää mitään, joka kannattelisi mua pinnalla.
Oon tyytyväisin sillon, kun oon kuluttanu paljon ja syöny vähän.
Mikään ei enää saa mua iloseks.
Millään muulla ei oikeastaan ole väliä.
Ainoastaan perheen takia mä olen täällä vielä.
En voi olla niin kamala ihminen ja tehdä sitä niille.
En vaan pysty...
 
suicide | Tumblr
 
worthless. | via Tumblr
 
Kalorit on toistaikseksi miinuksen puolella.
Kulutin pyörälenkillä n. 1200 kcal enkä oo syöny vielä mitään.
Kohta on kuitenkin pakko..
Eilisestä paino putosi 1.3kg, mutta niden oli pakko olla nesteitä, koska millään ei pysty päivässä laihtua noin paljon.
Kuitenkin pakko olla tyytyväinen, vaikka paino on edelleen aivan liikaa.
 
Untitled
 


2 kommenttia:

  1. Vain sinä itse määrittelet oman arvosi, ei kukaan muu. Sitten kun joskus alat tuntea itsesi vahvaksi, ei kukaan muu voi enää heikontaa oloasi.

    Edellisessä postauksessa oleva oma kuvasi ei todellakaan ole "läski", vaan aivan normaali hoikka ihminen. Mutta miten voisit tajuta sen kun tuijottelet joka päivä noita thinspo kuvia joissa muijilla on reisissä enää pelkät luut jäljellä... Sekä alipaino että ylipaino ovat merkkejä surusta ja sairaudesta, ja on hyvin surullista, että ainoa suuri päämääräsi tällä hetkellä on olla alipainoinen...

    Laihuuden ihannointi on myös oman naiseuden ja seksuaalisuuden totaalista kieltämistä. Naisillahan biologisesti rasva kertyy helpommin kuin miehillä, ja se on luonnonmukaista, tervettä ja kaunista. Naisen oma luonnollinen paino, kurvikkuus ja ruuasta nauttiminen saavat naisen loistamaan.
    Naisen myös kuuluu biologisesti pystyä kerryttämään itseensä rasvaa, jotta hedelmällisyys pysyy yllä, siis esimerkiksi että menkat tulevat ja että lapsi voi joskus kasvaa sisällä.
    Ja mikään yllätys ei tietenkään ole myöskään se, että miesten mielestä laihuus on lähestulkoon sietämättömän ruma piirre. Tässäkin syy on hyvin biologinen, sillä "uroksen" silmää alitajuntaisesti miellyttää naishenkilö, jonka piirteistä näkee että hedelmällisyys ja hormonituotanto ovat kunnossa, ja näitä piirteitä ovat esimerkiksi pyöreäposkisuus, hieman pyöreä vatsan seutu, rinnat jne.

    Alun perin muotimaailman johtavat hahmot olivat lähes kaikki homomiehiä. Ja koska nämä henkilöt suunnittelivat vaatteet, he halusivat suunnitella niitä hoikille nuorille pojille, sellaisille joista itse pitivät. Mutta koska heidän tuli suunnitella vaatteita myös naisille, he yrittivät valita malleikseen sellaisia naisia, jotka näyttäisivät mahdollisimman paljon nuorilta pojilta = rinnattomia, leveäharteisia, pitkiä ja hyvin laihoja naisia. Tässä on nykyaikaisen nais-kauneusihanteen lähde, joka on täysin typerää, koska ihmisen ei tule näyttää vaateripustimelta (maaaailman epäseksikkäin asia) ja alunperin näytösmallit näyttivät siltä vain miellyttääkseen HOMOmiesten silmää. Täysin absurdia.

    Se, että nykyään isot joukkiot huonosti voivia naisia pitävät blogeja, joissa kannustavat toisiaan kituuttamaan nälkäkuoleman partaalla ja "tsemppaamaan" jotta voisivat laihtua lisää on S A I R A S T A ja omasta mielestäni kaiken feminismin, voimakkuuden ja ihmiskunnan kehityksen loppu.
    Ja tästä en siis toki syytä syömishäiriöitä, vaan niitä sairaita ilmiöitä tässä maailmassa, jotka ovat aiheuttaneet ihmisille tarpeen kuolla laihuuteen maissa, joissa ruokaa olisi tarjolla, vaikka ympäri maailmaa ihmisiä kuolee vastoin tahtoaan nälkään siksi ettei ruokaa ole.


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niin monimutkainen asia, joten taidanpa vastata tähän kommenttiin seuraavassa postauksessa...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?