keskiviikko 14. elokuuta 2013

She's stuck in her daydream

Arki on palannut ja sen mukana entisestään lisääntynyt ahdistuneisuus.
Tunnen itseni koulussa kaksi kertaa läskimmäksi ja isommaksi kuin kotona.
Näen siellä liikaa laihoja ihmisiä, liikaa sitä, mitä haluaisin olla.
Onhan siellä myös niitä päinvastaisia kansalaisia.
Vaikkei se oo mun asia millään saralla, mua ällöttää katsella miten niitä käy vetämässä koulun ruokalassa monta lautasellista ruokaa. Ja sen lisäks on niitä, jotka syö joka tauolla jotain omia eväitä, kuten munkkia, pullaa ja karkkia.
Se on mun mielestä kuvottavaa, varsinkin kun niille on jo kerääntyyt ihan tarpeeks vararavintoa.
Tai sitten maailmaa uhkaa ruokapula ja nyt ihmiset tankkaa ravintoa talteen :D
 
Supreme | via Tumblr
 
Mä vihaan syömistä ja ruokaa.
Se on paha.
Ruoan maku on ällöttävää ja kammoan sitä rasvaista tunentta suussa sen jälkeen kun on syönyt.
Siitä tulee likainen ja tunkkainen olo.
Hyi että.
 
Untitled
 
Die BITCH Die™ (CaosPsicodelico) en Twitter

2 kommenttia:

  1. "Mua ällöttää katsella miten niitä käy vetämässä koulun ruokalassa monta lautasellista ruokaa." Ok, eli mä ällötän sua. Selvä, voinki heti ampuu itteni. Ihan sama.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päättelit sitten mitä tahansa, niin en todellakaan tarkoittanut että sun pitäis ittes ampua! Se on sun asia miten paljo syöt jne, oikeasti se on ruoka joka mua ällöttää mutta se heijastuu vaan sitä syöviin ihmisiin... Joten mene ja syö miten paljon haluat, ja sitä paitsi ihan kun yksittäisen ihmisen mielipide olisi syy tappaa itsensä..

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?