maanantai 19. elokuuta 2013

Kun elämässä kaiken menettää...

Elän lukitussa huoneessa.
Näen ikkunasta miten muut elävät sen ulkopuolella, pitävät hauskaa.
Mutta minä en kuitenkaan halua tulla ulos tästä, jo minulle tututksi tulleesta paikasta.
Se on minulle koti.
 
Eräs tärkeimmistä ystävistä soitti mulle tänään.
Se kysyi, miten mulla menee?
Vastasin, että hyvin.
Miksen pysty ikinä kertomaan totuutta?
En voi antaa muiden saada selville, kuinka huonosti mulla oikeasti menee..
En halua olla muiden silmissä heikko.
 
Untitled
 
Pitäisi taas värjätä hiukset, mutta hieman motivaatiota nostaakseni päätin,
etten sitä saa tehdä, ennen kuin olen laihtunut 4 kiloa.
Se oli viime perjantaina ja nyt jäljellä on enää 3 kiloa.
Huomenna toivottavasti vielä vähemmän.
 
Olen melkein joka päiä käynyt juoksulenkillä ja treenannut kahvakuulalla sen lisäksi.
Kalorit olen pitänt siinä alle 500, vaikkakin eilen meni hieman yli..
Aloitin abc-dieetin, joten kalorit menee sen mukaan,
tosin viikonloppuisin saan syödä hieman enemmän.
 
skinny
 
Joka tapauksessa yritän saada painon putoamaan tämän viikon aikana, niin että ensi viikonloppuna voin jo viimein värjätä tämän kamalan juurikasvun pois.

4 kommenttia:

  1. Koska en halua että tämä meidän abc projekti alkaa lähtemään ihan kokonaan käsistä. Niin sovitaanko että ok. Laihdutat sen 3 kiloa, mutta et siitä enempää. Voimia pieni, kyllä elämä vielä voittaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi luvata, koska vahvasti epäilen, etten pystyisi sitä kuitenkaan pitään. Mä haluan laihtua vielä ainakin 10kg ja silloinkin oon vielä just ja just normaalpainon puolella. Kiitos, toivotaan <3

      Poista
  2. Itellä kans menossa tuo abc-dietti. Tsemppiä siulle siihen! <3

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?