tiistai 6. elokuuta 2013

I Wanna Let Go

Tarrauduin kiinni kuin liima paperiin.
UntitledEn tahdo enkä voi päästää irti.
Olen kasvanut sinuun kiinni.

Haluaisin rakastaa, niin kuin en olisi
koskaan ollut rikki. Vaan olen ollut ja olen edelleen.

Haluaisin antaa sen, niin kuin sitä ei olisi
koskaan otettu. Eikä sitä koskaan annettu takaisin.

Haluaisin voida kaatua, niin kuin en edes
tarvitsisi pelastusta. Mutta sitä juuri tarvitsen.

Juuri tällä hetkellä tässä paikassa,
minä haluan tulla pelastetuksi.
Mutta minua ei pelasta se ihminen, jonka haluaisin sen tekevän..
Enkä halaun muiden sitä edes yrittävän..
En halua muita, vain sinut.

 
Talking to you, I missed it. I miss you...

4 kommenttia:

  1. Koita kestää :,(
    Mieti että sä oot puu. Sulla on juuret maassa ja ne kannattelee sua vaikka elämän tuulet riuhtoisi susta kaikki lehdet pois. Tällekin puulle tulee aina se aika kun se kukoistaa, se on vahva ja niin oot säkin :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi vertauskuva antoi voimaa vaikken tiedä olenko mä oikeasti vahva. Kyllähän ne jotkin puutkin kaatuvat, vielä juurineen...

      Poista
  2. oon nyt muutaman päivän lueskellu sun blogii ja tykkään siitä :) jään seurailee ja hei tsemppii paljon!<3 ja voimia myös!<3 :)

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?