torstai 17. lokakuuta 2013

Please let me go

Tunnen itseni epäonnistuneeksi. Kaikessa.
Pitäisi tietää, mitä oikeasti haluan. Mutta minulla ei ole siitä hajuakaan.
Voiko se johtua siitä, etten halua mitään. En halua elää.
Pelkään menettäväni asioita. Roikun niissä kiinni väkipakolla, vaikka voimani ovat melkein kadonneet. Mutta jos sanon, etten jaksa tehdä töitä tallilla, ei minulla ole pian sinne enää asiaa ollenkaan. En tiedä haittaisiko se niin paljon. Mutta entä jos haittaisikin?
Jokin osa minusta sanoo, että päästä irti kaikesta. Et ole tarpeeksi hyvä kuitenkaan. Miksi tuhlaisin aikaa turhaan, kun voisin vain maata sängyssä päivät pitkät? Niin, miksi en sanoisi kaikelle ei? Ei koskaan tarvitsisi tehdä mitään, jos ei huvittaisi.

Mutta en uskalla tehdä päätöstä. Pelkään sitä, miten sen jälkeen en voi enää palata takaisin. Entä jos en tekisikään mitään päätöstä? Jos vain tappaisin itseni nyt heti? Se ratkaisisi kaiken. En voisi katua sitä jälkeen päin. Millään ei olisi enää sen jälkeen väliä. Mutta kysymys kuuluu edelleen miten?

En jaksa enää.
Miksen voi päästä jo pois?

8 kommenttia:

  1. "Miksen voi päästä jo pois?" Hyvä kysymys... Miettien naisten odotettua elinikää Suomessa, voi todeta, että sinulla on pelottavan monta vuosikymmentä jäljellä.. Murskaava ajatus! Itsemurha lienee ainoa mahdollinen lopetus tälle kidutukselle. Tai sitten on löydettävä elämästä jotain muutakin kuin velvollisuuksia, joiden takia ei tee itsemurhaa. En osaa ajatellakaan, mitä ne voisivat olla.

    -Anonyymi-tenttaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan... Toivoisi vain, että joutuisi onnettomuuteen tms ja kuolisin siihen. Ei tarvitsisi tehdä sitä itse... Ei mulla ole mitään syytä elää, olen täällä vielä vain ja ainoastaan muiden takia...

      Poista
  2. Voi Milayh, älä oo noin surullinen. Jos sulla on asioita joita pelkäät menettää niin sulla on myös syitä elää! :( Älä tapa itees. Voimia <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm niin varmaan, mutta ei ne asiat silti ole niin tärkeitä, että niiden takia jaksaisin elää. Kiitos <3

      Poista
  3. Oon nyt jonkun aikaa lukenu sun blogia, ja sulla tuntuu menevän tosi paskasti, eikä sulla oo ollenkaan elämän iloa. Koittaisitko parantua syömishäiriöstä? ehkä masennuskin samalla helpottaa? et voi tietäää ennen kuin kokeilet. :) noin surullinen ja itsetuhoinen kun olet, niin ei sulla oo mitään menetettävää, joten ota ittees niskasta kiinni ja koita panostaa kaikki energias parantumiseen :)

    Tuskin saan tällä sun päätä käännettyä, mutta yritä edes! voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei en mä halua, haluan vain olla pieni ja laiha. En voi kuvitellakaan päästäväni siitä ajatuksesta irti.
      Mutta kiitos <3

      Poista
  4. Mä muistan että sä puhuit jossain postauksessa jostain sun unelmasta mikä ei vois toteutuu jonkun asian takia, voitsä valoittaa sitä hieman? Olen utelias joo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis olisin halunnut olla huipputason esteratsastaja, mutta mulla on vähän vaikeuksia etäisyyksien hahmottamisessa mikä on todella tärkeä ominaisuus niillä esteradoilla, joten se on sitten mun osalta ainakin ns. menetetty peli...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?