keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Somebody please help me...

Musta tuntuu, että oon hullu.
Tai vähintäänkin sairas.
Ei kukaan terve ihminen ajattele tällä tavalla, eikä varsinkaan toimi näin.
 
Mä haluan laihtua.
Mutta onko silläkään loppupeleissä väliä, kun oikeasti haluan vain kuolla pois?
Miks elämän pitää olla näin vaikeeta?
 
Eilen ilmestyi taas uusi viilto. Syvempi kuin edelliset.
Aina vaan syvemmälle...
Vähän niinkun mun elämä. Uppoon koko ajan vaan syvemmälle pohjamutaan.
Eikä kukaan voi mua auttaa.
 
Vai voiko?

2 kommenttia:

  1. Tuo on niin tuttu tunne mulle. :( Mutta ei itsemurha oikeasti kannata! Ajattele, sulla on varmasti elämässäsi hyviä asioita kuten perhe :) Mullaki on lähes joka päivä tuollainen olo, tuntuu et oon ihan pohjalla, mutta silloin ajattelen mun äitiä. Liityin lukijaksi, saa toki ruveta lukee mun blogia jos kiinnostaa, masennus blogi sekin. Mulla on vaikea psykoottinen masennus ja oon kahdesti ollut psykoosissa.. www.pimeatieonraskaskulkea.blogspot.com :) ja paljon voimia sulle! <3 toivottavasti pärjäät! Jos haluat, voidaan vaihdella kuulumisia sähköpostitse, ssonski_96@luukku.com laita säpöä jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku ymmärtää ! Kiitos ♥ Liityin myös sulle lukijaksi ja laitan säpöä :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?