lauantai 26. tammikuuta 2013

Death, come already...

Miten voi ihminen vihata itteensä näin paljon ?
 

Tumblr_mh55smy4s31rio0ixo1_500_large
Haluisin vaan laihtua. Sillon mussa olis edes jotain, mistä pitää...
Ensin laihtua ihan pieneks ja lopulta kuolla pois. Kuolisin ainakin laihana...
 
Mutta miks mä en pysty siihen ?
Onko mut tuomittu ikuisesti läskiks ja ällöttäväks idiootiks....?
 
Tai, no mitä väliä silläkään on...
En mä halua muuta kun pois tästä paskasta maailmasta !
Voispa kuolla kuolematta...
 
Tumblr_mh55k2ktno1rio0ixo1_400_large
 
 
 
 
 
 
 
 
"Tell them I was happy and my heart is broken. All my scars are open. Tell them what I hoped would be impossible..."
 


2 kommenttia:

  1. rakas naisenalku, älä sano noin, oot ihana, oot täydellinen, ja sun pitää tietää tajuta se!! Oon tuntenu samanlaisia tunteita, ja tärkeintä on muistaa, että ne tunteet loppuu aikanaan. Itseinho ei ole ikuista. Joskus sä tajuut itsekin sen, että sun elämäsi on tärkeä, sua tarvitaan täällä!!! Mä haluisin vaan rynnätä sinne sun luoksesi ja halata sua, kertoo miten paljon välitän<3 saanko tehdä sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiän, että noin on helppo sanoo, mutta kun sä et oikeesti tunne mua. Oon kamala ihminen, enkä usko että se tulee mitenkään muuttuun. Kiitos kuitenkin kauniista sanoista, voisimpa mäkin uskoo niihin...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?