maanantai 28. tammikuuta 2013

Can't you see...?

991630658030475_large
Tänään on ollu "paastopäivä" ! Syöny en oo murustakaan ja juonu vaan ns. kalorittomia juomia + 2 lasillista sokerionta mehukeittoa.
Kerrankin voin olla tyytyväinen johonkin.

Huomenna yritän jatkaa melko samalla linjalla, mutta vähän ehkä saatan syödä jotain pientä.

Jos tää nyt vaan onnistuis. Mun on pakko laihtua. Pakko !


Tumblr_mei5k08hrh1rmct1no1_500_large

"I need
 to be
 skinny"







Lintsasin tänään koulusta. Taas kerran.
Meillä olis ollu koe, enkä oo yhtään lukenu.
Tuskin tuun edes lukeen...

Miksei kukaan huomaa mun pahaa oloo? Kukaan ei tajua...

6 kommenttia:

  1. pärjäile ja tsemppiä sulle<3!

    VastaaPoista
  2. Saaks kysyy rt pidätkö sitten esim. 160cm/50-60kg lihavina? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lihavuus riippuu siitä ,miten ittensä näkee. Selvästi ylipainonen ihminen, joka ei sen eteen tee mitään, ällöttää mua, täytyy myöntää. Mutta noi sun antamat mitat on normaalipainon mitoissa, enkä mä oikeestaan oo edes kiinnostunu siitä millasia muut ihmiset on painon suhteen. Mä haluan vaan ite olla laiha, muut saa olla semmosia kun ne on :)

      Poista
  3. oon 162cm/67kg. oon näköjää kauhee ihrakasa sun mielestä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä en sano tohon mitään omaa mielipidettäni, mutta sun painoindeksi on 25.5, mikä tarkottaa, että sen mukaan oot lievästi lihava. Ja tän voit ihan ite tarkistaa, jos et usko.
      Kuitenkin tärkeintä on se, ettei se häiritte sua ittees, etkä tunne ittees läskisks.
      Ja kuten edellä sanottu, mä en oo kovinkaan kiinnostunu, siitä kuinka läski sä mahdollisesti oot, vaan ihan vaan omasta painostani :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?