sunnuntai 13. tammikuuta 2013

I knew I was trouble

Täällä pian 18w täyttävä tyttö purkaa olojaan ja ajatuksiaan. Itsemurha-ajatukset ja laihduttaminen ohjaa elämää. Aina vaan alemmas ja alemmas. Ei kauaa mene, että oon pohjalla. Välillä tuntuu, että asiat ei vois huonommin olla. Vaikka voishan ne. Mulla sentään on katto pään päällä.

     Haluan olla pieni, pienempi, pienin ja lopulta olematon.  Mä haluan kuolla pois. Vihaan itteeni !

Tumblr_mf7tkfslb31rm8cdro1_500_large

Laihduttmainen on keskeisin asia tässä blogissa, mutta myös viiltely, itsemurha ja ahdistus on suuressa osassa.  Jos et näistä asioista kestä lukea, voit jättää lukemisen tähän !

Tumblr_mgjmhhmfzn1rp7k8do1_400_large
 
Aion laihduttaa niin kauan, että oon mahdollisimman pieni ja olematon. Oikeesti toivon, että se lopulta tappaa mut, mutta ei mennä asioiden edelle. Joka päivä syön niin vähän, kun mahdollista. Itsehillintä vaan joskus pettää, mutta aion taistella sitä vastaan ja tätä taistelua en varmasti häviä !

Tumblr_mghq26idui1s30h0uo1_500_large


Tumblr_ls7khhxorv1qir2c7o1_1280_large



Ennen kaikkea toivoisin tukea samassa tilanteessa olevilta. Tällä hetkellä kun tuntuu, etten saa sitä keneltäkään ja kaikki ihmiset vaan näyttää katoavan mun elämästä. Joten, jäljelle jään minä. Yksin tähän pieneen, mustaan maailmaan, jossa kukaan ei halua elää.


- milayh


2 kommenttia:

  1. kiitos ihan sairaasti tästä blogista! tää inspiroi mua tosi paljon. kerran oon jo meinannu luovuttaa ja ajattelin etten ikinä laihdu, ihan sama mitä muut ajattelee ja et syön tasan nii paljo ku haluun. mut ei, haluun olla laihempi ku mun kaverit.. haluun olla alipainoen. joten kiitos tästä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vaan :) Ei kannata luovuttaa, matka on pitkä ja kivinen mutta kaiken sen arvosta! Paljon tsemppiä, muista että vain sä itse olet laihtumisen esteenä <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?