perjantai 25. tammikuuta 2013

Anteeks kaikesta

En tiedä mitä sanoa.
Vihaan itteeni. Vihaan elämää. Vihaan tätä paskaa maailmaa, enkä halua enää jäädä tänne.
En jaksa välittää enää mistään. Mulla on nyt jo ihan helvetisti poissaoloja koulusta.
Jäin tänäänkin kotiin.
En vaan pysty tähän enää..
 
Tumblr_mgkr2zig1y1re6ar6o1_500_large
 
Mä ajattelen kuolemaa taukoamatta.
Kuvittelen mun kuolemani yhä uudelleen. Mietin eri tapoja, millä päästä hengestäni.
Viime kesänä mun melkein valmis suunnitelma oli hukuttautuminen.
Kaduttaa, etten sitä sillon tehny.
Nyt on kaikki jäässä ja vihaan kylmää vettä....
 
Hjziguohjl_zps0eed2983_large
 
En tiedä mitä tehdä.
Hirttäytyyn en pysty. Asetta mulla ei oo eikä lääkkeitäkään.
Rekan alle en viitsi juosta, koska en halua sen rekkakuskin kärsivän...
Yritän tappaa itteni nälkään.
Se on hidasta ja tuskallista, enkä siinä luultavasti edes onnistu.
Mutta mä tarviin sitä tietoa, että mulla on mahdollisuus päästä täältä pois...
 
Tumblr_mh5gnvem411rf0jqao1_500_large
 
Tumblr_mh5gk6az0p1ri57yko1_500_large
 
En voi syödä mitään.
Se itseinho sen jälkeen kun oon tunkenu jotain suuhuni on liikaa.
Jos vaan pystyisin siihen...
 
Nyt lähden juoksemaan itteni näännyksiin.
Se helpottaa hieman...
 
44689_136372523192361_553496315_n_large
 
 
 
          - milayh                                                                                                                                           
 


4 kommenttia:

  1. Toivon niin et sä saisit asias järjestykseen. Mutta älä vaan luovuta, muista että ihan pohjaltakin voi päästä pinnalle! tsemppiä sulle<3

    VastaaPoista
  2. ... :( Älä luovuta!!! Jaksamisia ja haleja ♥

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?