keskiviikko 30. tammikuuta 2013

I will be skinny


Tumblr_mh47bk0cou1s1m2rwo1_500_largeNyt mulla on semmonen fiilsi, että tää tulee kestään !
 
Tän päivän kalorisaldo: n. 200kcal
Kuluttanu oon myös jonkin verran, urheillen 453 kcal
 
 
 
 
Mun itsekuri ei salli enää ahmimista tai yli 1000kcal rajan ylittämistä !
 
 
 
 
Tänään myös tein jotain uutta. Söin ruokaa, mutten niellyt vaan syljin kaiken pois.
Ja voin sanoo, että se oikeesti toimi !
Ihan samalta tuntu kun olisin syöny sen ruuan.
Tuli kyllänen olo, eikä tehny enää edes mieli mitään.
 
Mä niin toivon, että paino on tippunu, kun huomenaamulla meen vaa'alle.
 
7570_3648_large
 
Tumblr_m3ea1pwrdh1ql0dp8o1_500_large
 
 

4 kommenttia:

  1. ÄLÄ pilaa elämääs tolla sä oot normaalipoainonen!!!
    Oikeesti pilaat oman elämäs tolla ja niin sun perheeski!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalipainosuus ei riitä mulle, haluan olla laiha. Ja mun elämä on jo pilalla, mutta kiitos huolenpidosta.

      Poista
  2. Ihanaa, sä onnistut, tsemppiä!!<3

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?