maanantai 14. tammikuuta 2013

If I Die Young

Miks taistella täällä, kun vois enkeleiden lailla vapaana tuol taivaalla lentää?
                               Mikä oikeesti on elämän tarkotus?
Miks mä en vaan tappais itteeni? Totuus on se, että vaikka haluan tehdä sen, pelkään sitä. En pelkää kuolemaa, vaan sitä tuskaa jonka mä sillä tavoin monille aiheutan. Vaikka enhän mä sitä tunne kun oon kuollu. Mut mä tunnen sen melkein jo nyt, kun ajattelen sitä.

Tumblr_loghlkdcn81ql450do1_500_large


                         Kuulin kerran osuvan sanonnan, joka tais olla jonkun kirjan nimikin.
                                              En halua kuolla, en vain jaksa elää...

Tumblr_lw7quhztsw1r6w1n0o1_500_large


Mutta mitä vaihtoehtoja mulle jää? Tää ei tunnu helpottavan, enkä oikeesti vaan jaksa enää. Mä haluan vaan kadota...

Jos saisin yhden toiveen...








Toivoisin, ettei mua olis koskaan ollutkaan. Saisin olla vaan enkeli ja seurata tuolta taivaalta kun muut elää. I can only wish and dream about it....

Tumblr_lev7goocrn1qdcke5o1_500_large
 
6058_dc65_390_large_large



- milayh

2 kommenttia:

  1. Samanlaisia ajatuksia täälläkin :( Yritetään me molemmat jotenkin jaksaa eteenpäin!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?