perjantai 18. tammikuuta 2013

All my scars are open

En uskaltanut käydä tänään vaa'alla.. Söin eilen taas liikaa. Syön aina liikaa !
Mun on nyt oikeesti jätettävä kaikki hiilarit pois mun " ruokavaliosta ", koska se laukasee makeenhimon jnejne.
 
Arvet mun kädessä lisäntyy. Kohta rupee oleen ihan helvetin vaikee piilottaa niitä. Mut mitä väliä ?
Viiltely on ainut keino, millä saan mun ahdistusta lievennettyä edes hetkes...
-Jos vaan viiltäisin valtimon auki, niin pääsisn ehkä pois-
 
Tumblr_mfsprh1jwb1s0kb74o1_500_large
 
 
Tumblr_mgt4ommmdn1s2isfgo1_1280_large
 
 
Tumblr_meu1j7rrrc1rm0pbto1_400_large
 
 
Tänään oon syöny vähän päälle 400 kcal. Yritän olla läskeilemättä enää !
Mun on pakko laihtua ! Mä aion onnistua tässä !
Ja jos en onnistu, sitten oon kuollu.
 
 
- milayh                                                                                                                               
 

2 kommenttia:

  1. Sähän voisit hakea apua lääkäriltä? Varaat lääkärille ajan, siellä kerrot sun ongelmista. Sun olo varmasti helpottais kun pääsisit kunnolla puhumaan jollekkin. Mä tiedän kyllä, että avun hakeminen on vaikeaa, mutta itse hain apua liian myöhään, vasta silloin kun olin psykoosissa , olin yrittänyt tappaa itseni 2 kertaa, psykiatri tajusi että tarvitsen apua. Jouduin sitten osastolle tarkkailuun ja pakkohoitoon. Ensimmäiset kaks viikkoa olin eristyksessä muista. Se on ihan kauheaa, enkä halua kenellekkään muulle sitä samaa, en todellakaan sinullekkaan. Tiedän senkin, että viiltely oikeesti helpottaa oloa, mutta vain hetkellisesti. Itsellä olo aina helpottaa kun viiltelen, mutta pian on taas paha olo. Yritä pärjäillä, oot hieno ihminen! <3 :) Vastasin muutes säpöösi, käy kurkkaamassa säpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastasin säpöön kun en jaksanu moneen kertaan kirjottaa :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?