lauantai 19. tammikuuta 2013

Trust is something you just can't fix

Miks mä en ikinä kelpaa kenellekkään?
Mä oon tämmönen läski ja ruma, miks kukaan välittäis musta?
 
Sä oot mun paras kaveri ja kaikista tärkein.
Just joo, toi on kuultu niin monta kertaa ennenkin.
Joka kerta jään lopulta yksin ja kaikki muu menee mun edelle.
 
Tumblr_mgvnqhipfe1s10hqeo1_500_large
 
Sit ihmetellään, miks en voi luottaa kehenkään.
Ihan sama.
Mä en tarvi ketään.
 
Yksin tänne synnytään ja yksin täältä lähdetään !
 
 
Oikeesti haluisin joskus kokee sen tuntee, että joku haluis mut. Just mut, eikä ketään muuta.
Mut miks kukaan haluis mua?
 
En mäkään halua itteeni...
 
 
249679_229064147105527_5430360_n_large


2 kommenttia:

  1. Hei, esim mua harmittais jos sä menisit tappaa ittesi! Vaikka en sua tunnekkaan, haluaisin että sulla olis hyvä olla. :) Toivon että alkaisit voida hyvin, ja kaikki paha menisi susta pois. Ymmärrän kyllä, miten paha sulla on olla. Tiedän että viiltely helpottaa, mutta vain hetkeksi, eli pysy vahvana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sitä mäkin toivon, mutta vaikee kuitenkin uskoo, että asiat paranis... Niin helpottaa ja tiedän myös että vaan hetkeks, en vaan pysty lopettaan.

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?