maanantai 14. tammikuuta 2013

Bad Day

Voi luoja ! Siis voi luoja ihan oikeesti ! Miten mä en ikinä onnistu ?
Mun ei pitäny syödä tänään juuri mitään, mutta arvatkaapas kuinka kävi...

Tumblr_mflkw3bbzc1s1roako1_400_large
Aamu menikin ihan hyvin, enkä koulussakaan syönyt, vaikka kaverit söi. Olin siinä hetkessä itteeni vähän tyytyväinen. Mutta sitten tää läskipossu lähti hyppytunnilla lenkille. Kauppaan !

Se oli oikeestaan kaverin idea, mutta olis pitäny jättää se rahapussi koululle ! Tää on tätä kuuluisaa jälkiviisautta... !
Kaupassa pääasiassa kierreltiin ja vertailtiin tuotteiden kalorimääriä. Siinä nälkäsenä kun niitä ruokia katteli, sai nälkä musta taas yliotteen !

Senkin läski virtahepo, opettele itsehillintää !

Tumblr_mgbsknhtzb1r89mzso1_500_large


Tumblr_mgkq7hkgxs1s2fy7lo1_500_largeTänään ei kyllä mee enää suuhun yhtään mitään !
Ja tästä eteen päin kyllä taisten vastaan.

Mulla ei oo nälkä !
Ruoka on pahaa !
Kaikki makee ja rasvanen on ällöttävää !

Hoen itelleni noita niin kauan, että alan oikeesti uskoo niihin. Mä haluisin vihata ruokaa !

Mä haluisin oksentaa, mutta mä en pysty !? En vaa osaa. Se sormet kurkkuun ei vaan toimi mun kohalla, enkä osaa sitä tahdonvoimallakaan tehdä. Eihän mulla mitään omaa tahto ees ookkaan ! Haluisin vaan nää kaikki ällöttävät ruuat mun sisältä pois !!

Huomenna en syö ! En varmasti ! Korkeintaan jotain energiajuomaa, joka pitää nälän poissa ja antaa energiaa. Ja urheilen niin paljon kun jaksan ! Mä lupaan sen itelleni tässä ja nyt !

Ja vielä lannistavin tieto. Vaaka näytti aamulla 61.2 kg, joten läskit on tullu takas. Ja taas alkaa alusta ja joudun ton rastin tuolta poistamaan. Toivotaan, että huomisen jälkeen saan se sinne takasin !

Tumblr_m2ab25zmli1rqg8a6o1_500_large
 

Kaut-kas-savadaks-2-25_large


- milayh


Kommentteja ? ♥

2 kommenttia:

  1. En mä joudu sen takia osastolle et olisin jotenki liian laiha, vaan sen takia et en vaa enää osaa syödä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, mutta kyllä sä myös laihdut kun et syö. Ja vaikket itsees nää laihana, niin kyllä mä ainakin noiden kuvies perusteella voin sanoa että sitä sä olet. Ja tätä en tarkottanu mitenkään pahalla, laihuudessa ei oo mitään pahaa, päinvastoin.

      Kyllä sä vielä opit syömään, jos vaan oikeesti haluat :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?