lauantai 14. syyskuuta 2013

Katosi värit, nyt on vain pimeää...

Kaloreita on kertynyt tänään "pakkosyötön" takia melkein 400. Ja vaikka olen kuluttanut vielä enemmän, silti on niin inhottava ja ällöttävä olo. Paino oli laskenut eilisestä vain 400g, johtuen varmasti siitä, että jouduin syömään n. 300kcal. Siis kaksi paskaa päivää peräkkäin.
 
Huominen on vieläkin pelottavampi. Pitää lähteä porukan mukana Hesaan stadikalle kisoja katseleen.
Muuten olisinkin varmasti tosi innoissani lähdössä, jos en tietäisi että tulee olemaan niin vaikeaa olla syömättä. Mä en halua syödä, en mitään. Mutta kuitenkin pakotetaan ja aivan varmasti vielä joain roskaruokaa tms. Inhottaa vain ajatellakin, että mitä jos mun on pakko yrittää syödä sellaista.
Joko mun on pakko turvautua äärimmäisiin keinoihin syömisen estämiseksi tai sitten vain kieltäytyä suorasti. Siitä seuraa ongelmia, mutta roskaruoan syöminen ei ole vaihtoehto.
 
Dear diary #5
 
Food is the enemy
 
"Koska me ei olla enää me. Ostetaan joululahjat jollekin toiselle. Sä et kuulu enää mulle. Kun lähdet, en perääsi enää kävele, koska me ei olla enää me. Voit saattaa kotiin, muttet pääse enää sisälle, ei haavat niitä repimällä parane. Joten käänny ja kävele, koska me ei olla enää me."

2 kommenttia:

  1. syöt ihan järkyttävän vähän! :((( ei hyvää seuraa, ei todellakaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta taas tuntuu välillä, että syön ihan järkyttävän paljon... Tiedän, mutta mä en jaksa ajatella seurauksia :/

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?