keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Onko onnea olemassakaan?

Aina luvataan, että enää ei sorruta.
Että tästä lähtien vain laihdutaan ja onnistutaan.
Ei se ikniä mene niin. Aina saa pettyä itseensä ja aloittaa alusta.
Mä en tiedä mikä on muuttunut.
Ei varmaan mikään, mutta mun ruokahalu on oikeasti kadonnut melkein kokonaan.
Mutta sehän on vain hyvä asia.
Ruoka ällöttää mua, just niinkun oon aina halunnutkin.
Ei tuu syötyä ja mitä siitä seuraa?
 No laihtuu tietysti.
 Luut tulee näkyviin ja musta tulee enkelimäisen laiha.
 
Untitled
 
You can't win the fight against the monster inside of me.

Syöminen hävettää.
Eilen piti syödä pöydän ääressä, missä paikalla oli tuttuja sekä vieraita ihmisiä.
Ahdisti aivan kamalasti.
Jokainen suuhun laittamani ruokapalanen oli tuskan takana.
Tuntui, että kaikki katsoivat mua inhoten.
Pakko oli syödä ja vaikka otin lautaselle aivan minimalisen annoksen, tuntui ettei se loppuisi koskaan.
Musta tuntuu, että yksi ihminen on huomannut, että melekimpä aina kieltäydyn syömästä.
Pelottaa, koska en tiedä mitä se ajattelee ja aikooko se tehdä jotain.
Se on myös huomannu, että oon laihtunu.
Toivottavasti se ei tajua mitään.
 
 but you'll never know.
 
Cass<3
 
Mulla olisi mahdollisuus toteuttaa ainakin osa mun unelmasta.
Ainakin se joksus oli mun unelma.
Eihän mulla niitä juurikaan enää ole.
Voisin ostaa hevosen ja pääsisin kilpailemaan kunnolla ja aina vaikeammalla tasolla.
Mutta se vaatisi paljon työtä.
Ja se sitoisi mut kokonaan.
Mä haluan sitä, mutta en tiedä uskallanko.
Joka tapauksessa en tiedä mitä mun elämässä tulee lähiaikoina tapahtuun.
Saatan muuttaa jonnekin kauas.
Saatan lähteä pois koko maailmasta.
Asiaa pahentaa se, että päätös pitäisi tehdä nopeasti.
Koska pian se hevonen myydään jollekin muulle.
Ja tiedän, että sen jälkeen vajoan todella syvälle.
Tässä oli mun mahdollisuus.
Tai sitten vain tyrin kaiken..
En osaa enkä halua tehdä näin isoja päätöksia.
En halua olla aikuinen...
 
wicked | Tumblr
 
Drowned in Depression | via Tumblr

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä sun mitat o iha normaalit. Ite oon 163cm, 55kg =tavallinen!!!

    Joten mene ostamaan itsellesi mäkkäristä plussa ateria, tyttö hyvä, sä et voi olla lihava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta mä en halua olla normaali, haluan olla pajon pienempi.
      Ja sä olet varmasti paljon laihempi, koska oot pitempi ja painat vähemmän kuin mä...

      Poista
  2. Rakas. Tunnen kurkussa painetta lukiessani sun sanoja. Sillä ei ole väliä syötkö vai et, sillä ei ole väliä mitä muut ajattelee siitä mitä päätät valita osaksi polkuasi. Se on aina sun päätös. Voi kun saisit sanottua ja löydettyä sen mikä on sulle oikeasti tärkeää. Oot niin täynnä ilman syömistäkin. Toivottavasti löydät sen mikä on sulle tärkeää. Rakastan sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, en mä muiden mielipiteistä paljoa välitäkään. Ja sitä samaa toivon myös, toivon että jossain vaiheessa löytäisin mun elämälle tarkotuksen.

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?