tiistai 16. heinäkuuta 2013

Kerrankin

Onnistunut paastopäivä takana!
Vielä ei tunnu kovin pahalta.
Huominen sitä varmasti kuitenkin tulee olemaan...
Mutta mä pysyn vahvana.
Paastoan, jos vain pystyn mitenkään olemaan syömättä.
Siis, ettei mua pakottamalla pakoteta syömään.
Toivon niin ettei.
 
Paino oli noussut eilisestä.
Mitäs menin syömään.
Aivan liikaa.
Mutta toivottavasti paastolla saan taas laskettua painoa roimasti alas!
Kuinkaha kauan pystyy olemaan syömättä, ennen kuin menee todella huonoon kuntoon...?
Mä oon nälkälakossa niin kauan, etä saan painoa kunnolla alas.
 
im fat.
 
Oon niin ylpeä itsestäni!
Kävin päivällä kavereiden kanssa elokuvissa ja vaikka
kaverit ostivat kauhean kasan karkkia, mä litkin vain pepsi maxia koko leffan ajan.
Mä oikeesti pystyn vastustaan kiusauksia!
Hihii mä onnistun vielä.
 
Sanoin kotona, että söin leffassa niin paljon, ettei ole nälkä.
Mitäköhän keksisin huomiseksi...
 
 
i understand you, you are not alone..

6 kommenttia:

  1. Tottakai onnistut! <3

    Mutta ei sun tartte passtota laihtuakses! <3 Pidä huolta itsestäs! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun melkeimpä tarvii paastota, jotta onnistun, sen verran oon oppinu itteeni tunteen. Kiitos <3

      Poista
  2. onnea pikkuinen, sä pärjäät kyllä ! ♥

    VastaaPoista
  3. Et tule olemaan sellainen kuin haluat. Et niin pitkään, kuin sulla on tuo suru ja ahdistus sisälläsi. Olet täynnä sitä. Olet täynnä vaikket söisi. Vaikka olisit kuinka laiha.
    Sulla on sairaus. Se ei ole sun aiheuttama, etkä pääse siitä yksin eroon. Sun täytyy puhua. Kertoa, jollekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tiedän, etten varmasti koskaan saa itsestäni sellaista kuin haluaisin. Voin kuitenkin muuttaa edes jotain, ja siksi laihdutan.
      En mene takuuseen mistään sairaudesta, ja koskan en halua/voi sitä myöntää, en myöskään pysty siitä puhumaan, joten olen aikalailla umpikujassa...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?