maanantai 15. heinäkuuta 2013

Kaikki tai ei mitään

Tiedän, olen läski paska, joka ei edes ansaitse onnistua.
En ansaitse olla laiha, onnellinen.
 
Aamulla olin iloinen, sillä paino oli pudonnut -700g.
Kuitenkin onnistuin varmasti senkin pilaamaan, ettekä varmasti arvaa miten...
Syömällä ja syömällä vähän lisää...
 
Tää on aivan perseestä, kun iskä on kotona ja on pakko syödä.
Mä haluan lopettaa syömisen kokonaan.
Koska vain niin voin onnistua.
Syömälakolla.
 
Koska, jos yritän syödä vain vähän:
syön todella paljon.
 
.
 
Siispä yritän olla kokonaan syömättä.
Täytyy vain keksiä keino, miten huijata ihmisiä, jotka vahtivat syömisiäni.
Onneksi kuitenkin se pahin vahtiminen on ohi.
Ei kukaan ole tajunnut, etten taaskaan syö.
Ja se on helvetin hyvä se !
 
Aamulla musta tuntui, että mun maha on pienentynyt.
Ja nyt iltalenkillä mun jalat näytti jotenkin kapeammilta kuin ennen.
Olenko mä oikeasti laihtunut vai onko tää vain toiveajattelua?
Paino on tippunut neljässä päivässä 1.3kg.
Mutta voiko se näkyä näin pian?
Ehkä mä vain näen sen, mitä haluaisin nähdä....
 
*.*
 
Kuinka pian mahakipu lakkaa, kun ei syö ollenkaan?
Kestääkö se päiviä vai viikkoja?
Kuinka nopeasti näläntunne katoaa?

6 kommenttia:

  1. Mulla menee alle viikossa pahin ohi. Useimmiten kolme ekaa päivää on vaikeita ja sit helpottaa! Mä alotan kans nälkälakon tästä hetkestä! :)

    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, ehkä mä tän voimalla selviän pahimmasta yli kun teidän, että jossain vaiheessa helpottaa :)

      Kiitos ja sulle myös paljon tsemiä nälkälakkoon! <3

      Poista
  2. Tsemppiä sulle muru!<3 jonain päivänä sä viel onnistut!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru ja missä sä olet oikein luurannut?! Pelkäsin, jo ettet oo enää hengissä kun et vastannut viestiin etkä ollu blogiakaan päivittäny :/ <3

      Poista
  3. Kyll se menee ohi! Miul on ollu korkeimmillaan se 4-5 päivää jollo on mahakipua ollu. Kyllä se ohi menee! Tsemppiä sulle!, kyllä sä onnistut:) Mie uskon siuhu, ainaku luen mitä siulle kuuluu, ni saan toivoo itelleni et kyll mieki joskus(toivottavasti) onnistun! :) ja saan sen miun unelmien kropan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihanaa, että joku on tota mieltä. Kyllä säkin vielä onnistut, oon siitä varma! Paljonpaljon tsemppiä!

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?