maanantai 22. heinäkuuta 2013

I'm gonna say it like it's never been spoken

reminderLihoin koko viikonlopun mässäilystä vain puoli kiloa.
Toki sekin on aivan liikaa,
mutta paino olisi voinut nousta enemmänkin.
Helpotushuokaus.

Mä totesin myös viikonlopun aikana,
että kylläinen olo ei tunnu yhtään mukavemmalta kuin nälkäinenkään.
Oikeastaan päinvastoin.
Mulle tulee ns. likainen ja rasvainen olo,
jos mä olen täynnä.
Se on inhottavaa.
Siispä muistan tämän, kun tänään tai huomenna,
nälkäisenä toivon voiani syödä.
Syöminen ei paranna oloa!


Liikunta, ratsastuksen ja tallitöiden lisäksi, on jäänyt aika vähäiselle.
Siihen mun pitää nyt panostaa.
Pelkkä paastoaminen ei riitää, vaan pitää myös urheilla.
En tiedä paljonko siihen riittää energiaa, mutta mä jaksan niin kauan kun henki kulkee!
 

pro ana tumblr - Pesquisa Google
 
 Kolme viikkoa koulun alkuun.
Pelottava ajatus, pakko laihtua sen aikana paljon!
Toisaalta odotan sitä mys, koska mun on niin helppoa olla koko koulupävä syömättä.
Ja koulun jälkeen urheilen.
Tässähän laihtuu pelkästä ajatuksestakin!
 
Mä en tiedä mitä mun pitäis tehdä.
Koulussa en kuitenkaan saa mitään aikaseks.
Kursseja on tekemättä, enkä oo saanu kesällä mitään niistä tehtyä vaikka piti.
Mutta jos lopetaisin koulun, mitä sitten tekisin?
Voinko mä vain mennä sinne kouluun olemaan?
Viimenen vuosi ja kaikki valmistautuu kirjotuksiin.
Mä en edes ilmoittautunut mihinkään.
Ei musta tule ylioppilasta.
Enkä varmaan edes saa kaikkia kursseja suoritettua.
Mun olo pahenee, kun nään sen ihmisen siellä koulussa.
Ei pitäisi mennä koko kouluun....
 
DGAF
 
true dat | via Facebook

2 kommenttia:

  1. Kannattaa kirjoittaa ylioppilaaksi kun lukiossa kerran olet jne. Myöhemmin huomaat että moniin paikkoihin pääsee töihin/opiskelemaan ylioppilastodistuksen kautta. Ei kannata tässä vaiheessa sulkea ovia itseltään, koska ikinä ei tiedä. Parempi katsoa kuin katua. Ja ei ne kirjoitukset sen kummempia oo ku mitkään normaalit kokeetkaan, itse asiassa omasta mielestäni monet kokeet lukiossa oli paljon vaikeampia. Koska kirjoituksethan on tavallaan vaan "kooste" jo opituista asioista.
    Tsemppiä koulun alkuun : ) Onneksi oma lukio jo takana...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, sen tiedän kyllä ja siitä on monesti mulle sanottu, mutta tässä tilanteessa en tiedä pystynkö siihen. Ehkä joskus myöhemmin, mutta en nyt. En selviä normaaleistakaan kokeista, enkä oikeastaan ole edes oppinut lukiossa mitään. Joten yo kokeesta en varmasti pääsisi edes läpi. Ja lisäksi en pysty istua siellä puoltatuntia kauempaa, kuten en normaalissakaan kokeessa, koska saan ahdistuskohtauksen..
      Kiitos :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?