perjantai 19. heinäkuuta 2013

It will get better !

Mä en osaa päättää pitäisikö mun olla iloinen vai pettynyt.
Paino oli pudonnut -600g.
Se on ihan hyvin, mutta kun ottaa huomioon,
etten oikeasti syönyt mitään koko päivänä.
Olisiko sen pitänyt pudota enemmän?
Mielesäni olisi...
 
Syötin aamupalan koirille.
Siitä, alkaa jo tulla rutiini.
Mietin vain, että koska joku huomaa, etten syö koskaan...?
Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin.
 
Untitled
 
Mä haluan, että kun menen syksyllä kouluun,
kaikki huomaa, että mä olen laihtunut.
Mun puolesta ne sais kauhistella sitä, miten laiha musta on tullu.
Niinkuin se ikinä tapahtuisi...
 
Olen paastoonut nyt 41h.
Eihän se riitä mihinkään.
Vasta kun oon ollut viikon syömättä, voin olla ehkä tyytyväinen.
Jos silloinkaan.
 
∞
 
post
 
collarbones
 
dont eat  | via Tumblr

8 kommenttia:

  1. Mulla sama et millon ihmiset alkaa epäilee et paastoon. Sillon kun mulla on ahmimispäivä niin syön sen omassa huoneessaani lukkojen takana samalla lailla kun paastopäivinä syötän ruoat koiralle omassa huoneessani.

    Eli siis perjaatteessa porukat ei nää syönkö vai enkö..

    No jaa, hirmuisesti tsemppiä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii i, mä kyl yleensä sillon kun en paastoo niin syön edes ruoan muiden kanssa, mutta muut jutut aikalailla yksikseni. Nyt kun paastoon, niin pitää vaan yrittää syödä eri aikaan kun muut tai omassa huoneessa, niin ei ehkä osata epäillä.

      Kiitos, sinne myös!

      Poista
  2. ei paino tipu hyvin paastoomal: hitaasti lähtee ja lähtee vaan lihaksista eikä rasvasta ja paino tulee älyhelposti takas (rasvaks).
    mulla tippu paino viikos melkee 3kg vaa sillee et pistin suuhuni jotaa järkevää parin tunnin välein; aamul, päiväl, välipalana teetä, sit ruoka taas ja iltapalaks teetä/hedelm(i)ä. tietyst ei mitää mättöannoksii tod. eli ku ruoasulatus on käytös säännöllisest keho polttaa rasvaa pikavauhtii, ah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla, muttä mä en pysty tohon terveelliseen syömiseen, kokeiltu on.

      Poista
  3. ymmärrän usko pois, ei oo itellekkää täysin, josko ollenkaa mukavaa syödä tollee niiku niin usein, eikä oo kyl vähyyden puolesta ollenkaa terveellistä..., mut ku syö vähä nii se pitää ahistuksen ainaki useimmiten ihan tarpeeks kurissa... ahistus väistyy, ainaki hetkeks, ku näkee näit tuloksii voin vakuuttaa se hetki, ku peilin edes, ees sekunnin tuntuu ku ahistusta ei ois ikinä ollukkaa ja näät vastinetta kaikelle.. siit saa voimaa tulevaisuutee ku ajattelee sitä tunnetta...
    ja oi mäki haluun et kaikki huomaa et oon laihtun!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mun täytyy vaan nykyään olla melkein kokonaan syömättä välttyäkseni ahdistukselta. Oon kokeillu tota "terveellistä" syömistä mutta ei oo toiminu koska en silloin pysty kieltäytymään herkuista. Ainoastaan totaali kieltäytyminen kaikesta onnistuu.

      Poista
  4. Juotko muuta kuin maxia ja kahvia (ja tietty vettä) paaston aikana? Niin kauheesti haluisin toteuttaa paastoa, mutta kaksisuuntasen mielialahäiriön lääkitys aiheuttaa ihan _hirveitä_ mässyjä. En kestä niitä :( sitten kun ei auta sanoa itselleen, että eihän mulla ees oo nälkä, kun vaan tekee mieli. Ja se on kaikista hirveintä syödä sen takia -.-'' Argh..!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtaa olla ärsyttävää kun joku lisää ruokahalua! En oikeeastaan kauheesti muuta juo, joskus vihreetä teetä kun rauhoittaa vatsaa mut yleensä noilla eväillä mennään, kahvikaan ei ole pakollinen mutta pepsi max on mun pelastus <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?