perjantai 19. heinäkuuta 2013

I will learn from my mistakes

Nyt mä vasta tajuan, miten syvällä mä olen tässä laihduttamisessa.
En sano, että olisin sairas, vaan musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, ettei tää ole täysin normaalia.
Koska vain paastoamalla mä pystyn pitämään ahdistuksen kurissa.
Syömisesta, myös aivan vähäisestä, tulee aivan kamalan ällöttävä olo ja ahdistus muuttuu sietämättömäksi.
Mä haluaisin syödä, mutta en voi.
 
 
Söinkin hieman enemmän kuin kurkkua ja porkkanan. Tuli niin kamala olo, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Mutta tän voimalla mä jaksan taas olla syömättä.
Tai oikeastaan päätin, että tästä lähtien syön maksimissaan 100kcal päivässä.
Se on melkein kuin paastoaisi, mutta saan pidettyä aineenvaihduntaa edes hieman vilkkaampana ja on myös varaa syödä, jos oikeasti on pakko.
Ehkä se ahdistus ei iske vielä tuolla määrällä.
 
Toivottavasti en liho kovin paljoa tämän päiväisestä.
Pakko uskaltautua aamulla vaa'alle.
Mä olen ansainnut sen ahdistuksen, jonka se näytölle ilmestyvä numero aiheuttaa.

7 kommenttia:

  1. voi sua, tsemppiä kovasti! :*

    VastaaPoista
  2. huh, samoja fiiliksiä.. Tsemii paljon!

    VastaaPoista
  3. Oletko pohtinut, minkä takia jatkuvasti toistelet "ansaitsevasi" jotakin pahaa..? Kuten ahdistuksen ja tuskaa jne. Minkä takia olisit ne ansainnut? Oletko kenties murhannut jonkun ? Vitsi vitsinä... : D
    Mutta siis, että onko sua koulukiusattu/kaltoin kohdeltu kotona henkisesti/fyysisesti tms. kun itsetuntosi on niin huono että toivot itsellesi pelkkää pahaa?
    Jos vihaat joitakin asioita ulkonäössäsi, geeneissäsi tai luonteessasi niin eivät ne asiat ole sinun syytäsi, et sinä voi itseäsi kaikesta syyttää. Anna vähän armoa itsellesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska musta tuntuu, etten ikinä onnistu missään ja koen vain antsaitsevani kaiken tuskan. En osaa sanoa tarkemmin, että miksi. Mä olen vain aina tuntenut itseni huonommaksi kuin muut, vaikkei mua oikeastaan koskaan ole kiusattu tai kohdeltu kaltoin. Ehkä mä vain synnyin huonon itsetunnon kanssa, enkä voi itseinholleni mitään. En osaa antaa armoa itselleni, jos en koe sitä ansaitsevani. En mä osaa käsitellä itseäni ja tätä kaikkea...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?