keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

I am lost and won't be found

Ette voi kuvitellakaan kuinka paljon vihaan itseäni.
Juuri kun kerkesin hehkuttaa syömättömyyttä...
Kesti sitäkin se 44h.
Mutta ei todellakaan tarpeeksi!
 
Sisko tuli viereen syömään jäätelöä ja mä menetin järkeni.
Ilman sitä olisin luultavasti kestänyt.
 
fat | via Tumblr
 
Ahdistaa niin paljon, etten osaa sitä edes kuvailla.
Viiltelin taas pitkästä aikaa...
Vihaan, sitä miten mä menetän itsehillinnän kun muut syö.
Mä haluan olla yksin.
Vain sillon pystyn paastoamaan tarpeeksi kauan.
Kun ei ole ruokaa lähettyvillä.
Mä en  ole vielä tarpeeksi vahva ulkopuolisiin ärsykkeisiin.
Ja mä vihaan sitä.
 
Musta tuntuu, että haluaisin sulkeutua ulkopuoliselta maailmalta.
Niin, että olisi vain minä ja syömättömyys.
Haluan keskittyä vain siihen, en mihinkään muuhun.
En jaksa nähdä kavereita just nyt.
Mä tunnen itteni vaan läskimmäks ja inhottavammaks.
 
TIME TO BE HAPPY | via Tumblr
 
Mä inhotan itsenäni niin paljon, että voisin tappaa itseni tähän paikkaan.
Mutta en tee sitä.
Se ei ole mikään rangaistus.
Se olisi suorastaan helpotus.
Mun kuuluu kärsiä, mä niin ansaitsen sen.
 
Tästä lähtee uusi nälkälakko, joka saa luvan kestää pidempään kuin edellinen!
 
(37) depression | Tumblr

10 kommenttia:

  1. Hei munkin oli tarkotus olla jo maanantai syömättä mutta sorruin heti, en kestänyt edes tuota 44 tuntia! Mutta nyt mulla on kohta kaksi päivää paastoa takana koska mä aloitin alusta, aina voi aloittaa alusta! Sitä paitsi sehän oli vaan jäätelöä, mä söin kaiken mikä tielleni osui. Kyllä sä pystyt siihen, mä uskon suhun. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin totta, en mä oikeasti uskonutkaan että voisin heti olla viikon syömättä. Mutta koko ajan pidän vain pidempiä paastoja, niin jossain vaiheessa onnistun!
      Kiitos, mäkin suhun ♥

      Poista
  2. Alotin maanantaina kans ja tänään lankesin.. ihan vaan siks kun vieraita olis pitäny tulla niin aattelin vetää läski/oksennusöverit heti alkuun rauhassa..
    Ja sitten saa kuulla ettei ne tuukkaan.

    Täällä ollaan tsemppaamassa, kyllä tää vielä meiltä onnistuu >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa helvetin huonoo tuuria sulla, no mutta nyt laitetaan kaikkemme peliin ja onnistutaan! :D

      Poista
  3. Pystyn samaistumaan sinun ajatuksiisi täysin! Itelläki just toi estää syömättömyyden jatkuvuuden ku muut mässää silmien eessä. Haluisin asuu yksin jossain isossa talossa ja jääkaapissa olis vaan kylmää vettä ja lämmittelisin takkatulen äärellä. En enää jaksa nähdä kavereita, ku joku pyytää voinko olla. Ois niin kiva vaan olla YKSIN, ilman et kukaan tuputtaa ruokaa.. En tarvii sitä! Tsemppiä ja jaksamisia sinne ! Itelläni alkaa huomenna 2 pv paasto, koska rippikoulu alkaa lauantaina... Siel varmaan pakko syödä. -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toi on varmasti aika yleinen ongelma. Mä oon hieman vahvistunu sille, mut jos on ollu melkein kaks päivää syömättä, niin on todella vaikeeta pistää vastaan kun toinen mässyttää silmien edessä...
      Jaksamista sullekin ja tsemppiä riparille, en muista miten omalla riparilla oli, mutta kyllä sielläkin varmasti jotenkin pystyy syömisestä lintsaamaan. Älä anna periks, kyllä hätä keinot keksii ;)

      Poista
  4. Nyt kehitän mun itsekurin huippuunsa.. Ei oo paljoa vaihtoehtoja, kun se normaali terveellinen syöminen on silkka mahottomuus. Ite väitin vanhemmille, ettet halua riparille koska en oo uskovainen tms. just sen takii ettei tarvis syödä siellä. Järkeä? ei.. Kaduttaako?
    Kun mun tilannetta katsoo niin ei :DD

    Mut tsemppiä! Ehkä tutustut johonkin kivaa tyyppii sieltä ja kyllähän se raha kelpaa riparin jälkeen heh~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama, vähän syöminen ei onnistu, joten ei siis syödä ollenkaan! Tsemppiä ihan hirveesti!:)

      Poista
  5. Mie alotin eilen paastoamisen, sitä kesti sitten sen 20tuntii. Nyt alotan taas paaston ja toivon, etten iha heti retkahtaisi. Miulla alko toi 20 tuntii ko tuntua hieman vatsassa, ei ollu heikko olo kuitenkaan. Mut toisaalt se "kipu" joka vatsassa tuntui saattoi aivan hyvin johtua siitä pirusta joka huutaa et syö jabtoisesta joka huutaa ettei saa syödä, tai no saa mut jos haluut olla jatkossaki läski.

    Mie tsemppaan siuta ja toivon et myö kaikki onnistutaa paastoomaa jotka sitä nyt yrittää:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nälkäsenä on paljon vaikeampi olla syömättä, koska mulla ainakin välillä ajatukset sumenee ja se piru saa valtansa, joka käskee syömään. Mutta siihen auttaa mulla yleensä se, että hoen itelleni, ettei mulla oikeasti ole nälkä ja ruoka on pahaa!

      Kiitos, samaa mäkin toivon:)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?