lauantai 13. heinäkuuta 2013

Lets not give the game away

Wow! | via TumblrPäivän saldo:

Ihan vähän riisiä, grillattua kanaa ja maissia.
Myönnän, että söin myös vähän karkkia, ja masikoita ja herneitä...

Kylläpäs mä ällötän itseni.
Ja varmasti myös monia muitakin...

En edes uskalla laskea kuinka paljon kaloreita tuosta kertyi.

Ainoa hyvä asia tänään oli se, että paino oli laskenut
eilisestä -600g !

Onneksi koko päivän olen ollut menossa.
Aamulla olin tallihommissa, päivällä kävin porukoiden kanssa kaupassa ja sitten vielä vähän lisää tallihommia ja nyt illalla pelasin sulkapalloa.

Täytyy muuten sanoa, miten ylpeä olin itsestäni kauppareissun
jälkeen. En ostanut mitään, eikä edes tehnyt tiukkaa !

Oli melko inhottavaa katsella mitä ihmiset kasasivat
ostoskärryihinsä. Paljon kaikkea lihottavaa ja rasvaista.
             Onneksi en ole enää yksi heistä !

Tumblr | via Tumblr
 
Oikein odotan sitä, että tulee se päivä, jolloin voin olla kokonaan syömättä.
Mä en halua laittaa mitään suuhuni!
Haluan olla kevyt, ja siihen pääsen vain paastoamalla...

6 kommenttia:

  1. Siteeraan tässä erästä tietotekstiä : "Nälkä lisää rasvakudosten osuutta kehossa. Nälkäkuurilla laihduttava saattaa laihtua nopeasti, mutta laihtuminen tapahtuu ensin lihaksista ja sitten rasvasta. Siitä seuraa energiakulutuksen pieneneminen, sillä mitä vähemmän sinulla on lihaksia, sitä vähemmän kulutat. Niinpä joudut syömään vähemmän ylläpitääksesi edes aiemman painosi."
    Sen lisäksi että vaarallisin, niin myös ehdottomasti vaikein tapa laihtua on paastota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaankin joo, mutta mun päätä ei käännetä sanoitte te anonyymit sitten mitä tahansa !

      Poista
    2. Heippa. Kommentoin tuota toisen anonyymin tekstiä, koska pakko puuttua. Ensinnäkin, monet ovat "anonyymejä" (kuten minä) siksi, ettei aina jaksa keksiä nimimerkkiä eikä mulla ole omaa blogia. Mitä sillä on merkitystä : )
      Toisekseen, toi äskeinen kommentti ei oo mikään "anonyymin mielipide" vaan fakta. Se löytyy mistä vain kirjasta joka liittyy aiheeseen. Nälkä tosiaan lisää rasvakudosten osuutta kehossa. Jos elää ensin nälässä, keho menee ns. hälytystilaan jonka jälkeen syötyään lihoo tuplasti sillä keho varastoi kaiken rasvaksi...
      Voithan sä jatkaa samaan malliin vaikka ikuisesti jos se on sun mielestä päättäväisyyttä, mutta lopputulos on se, että ajat vaan ittes hulluks sillä liian vähällä syömisellä/paastolla ei laihdu muualta kuin hiuksista ja mielenterveydestä.

      Poista
    3. Ei mulla ole mitään anonyymejä vastaan enkä nyt sinänsä tarkoittanut ton olevan vain anonyymien mielipide. Halusin vaan sanoa, että kukaan ei luultavasti tuu minkäänlaisilla faktoillakaan muuttaan mun mieltä tai laihdutustapaa. Mä paastoan, koska syöminen ahdistaa, enkä voi sille mitään. Ei tässä yksistään ole kysymys laihduttamisesta, vaikka suurimmaks osaks kylläkin, vaan siitä että mä olen jo mieletäni sekaisin ja joudun itsemurhan partaalle pienenkin annoksen syötyäni.
      En siis tarkoittanut olla ilkeä tai mitään, välillä vain tuntuu että muiden mielestä teen kaiken väärin, mikä varmasti pitääkin paikkansa.

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?