sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Everybody hurts someday

Sitä sanotaan, että aika parantaa haavat. Tuntuu mahdottomalta uskoa siihen. Ei se ole totta.
Kipu saattaa hieman helpottaa ajan kuluessa, mutta siihenkin tarvitaan oikeasti todella paljon aikaa. Aina sekään ei auta. On asioita, jotka eivät milloinkaan muutu paremmiksi.
Esimerkiksi läheisen ihmisen menettäminen. Tapahtuu se sitten kuoleman takia, tai vain siksi ettei toinen osapuoli halua olla enää tekemisissä. Ikävä on alussa aivan sietämätöntä. Ajan myötä tulee hetkiä, jolloin tuntuu hieman paremmalta. Mutta mikään aika ei poista sitä tunnetta.
Pitkänkin ajan jälkeen edelleen huomaa välittävänsä. Ajattelevansa päivittäin.
Tärkeän ihmisen unohtaminen on kuin yrittäisi muistaa jonkun, jota ei ole koskaan tavannut.
 
pictures | Tumblr
 
 
Mä olen kyllästynyt tähän maailmaan. Teen mitä huvittaa, en jaksa enää välittää. Mä muutan tyylini ja asenteeni niin, ettei mua enää edes tunnisteta. Mä haluan olla erilainen. Jos nyt on pakko olla ollenkaan. Kaiken vain aina pilaa se yksi ja sama asia. Oon niin helvetin läski. Mun laihduttamisyritykset ei toimi. Pitäis tehdä elämäntapamuutos. Syödä terveellisemmin ja paljonpaljon vähemmän. Mitään terveellistä tapaa laihduttaa en vieläkään omaksu, mutta jotain on tehtävä.
 

- | via Facebook
 
Sitä sanotaan, mennyttä ei takaisin voi saada eikä tulevaa kannata jäädä oottamaan.
Mutta luodin kestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään...


4 kommenttia:

  1. Oow! :( Toisen ihmisen menettäminen on varmasti rankkaa ja myös prosessi, joka siihen liittyy. Itse olen tärkeän ihmisen menettämisen kynnnyksellä juuri ja ajatukset sen suhteen hieman hajanaiset. En oikein vielä tiedä, mitä tuntea tai ajatella, mutta ehkä se ikävä ja kaipaus iskee, kun menetyksen vasta kunnolla tajuaa.

    Ja toki kipeät asiat tai ihmiset ei unohdu ajan kanssa kokonaan, vaan tapahtuneen oppii hyväksymään ja sen kanssa elämään. Ehkä tuo sanonta viittaa hieman tuohon. Voimia sulle tosi paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on ja usein sitä ei oikeasti tajua, ennen kuin sen menetyksen oikeasti kokee.
      Tuo on myös totta ja on hyvä saada uusi näkemyksiä, joita ei itse tule ajatelleeksi.

      Kiitos ja voimia sulle myös, tärkeän ihmisen menettäminen on aina rankkaa <3

      Poista
  2. millin laitat ittestä sen naama kuvan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heinäkuun lopussa, enkä laita naamakuvaa vaan pelkästään kropasta tunnistusvaaran takia.

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?